Τα κέφια της Τετάρτης στο ουζερί του ΚαρφάκηΤετάρτη (και κάθε Τετάρτη) βράδυ στου Καρφάκη…Όπα, όπα τα μπουζούκια – όπα και ο μπαγλαμάς…Της ζωής μας τα χαστούκια – με το γλέντι τα περνάς…Και κάπου εκεί έρχεται το …τσακίρ-κέφι!Άντε γειά μας… Share Facebook Twitter Pinterest