Επέστρεψαν οι μπουλντόζες στην Ιονία Οδό

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ

Ξεκινούν τα έργα στην Ιόνια Οδό! Αν τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα, στις αρχές του 2016 η απόσταση Αντίρριο – Ιωάννινα θα γίνεται σε έναν ασφαλή, κλειστό, αυτοκινητόδρομο ευρωπαϊκών προδιαγραφών, που θα αλλάξει τα δεδομένα στις μετακινήσεις ,όχι μόνο στην περιοχή, αλλά και σε όλο το δυτικό τμήμα της χώρας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το μεγαλύτερο οδικό δίκτυο της Ηπείρου και της Δυτικής Στερεάς, είναι σε φάση πλήρους προετοιμασίας. Ο δρόμος ξεκινά μετά τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, συνεχίζει περνώντας από το Μεσολόγγι, το Αγρίνιο, την Αμφιλοχία, την Άρτα και φτάνει στα Ιωάννινα όπου συναντά την Εγνατία Οδό. Επειδή η χάραξη της Οδού περνά από τη ραχοκοκαλιά της Πίνδου, έχει κριθεί ως ο δυσκολότερος υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομος.
Το πλάνο κατασκευής, ωστόσο, τρέχει πλέον με μεγάλες ταχύτητες. Αυτήν την περίοδο «κλείνουν» οι συμφωνίες με τους τοπικούς υπεργολάβους και γίνονται προσλήψεις προσωπικού για να επανδρωθούν τα εργοτάξια.

Στην παρούσα φάση τα εργοτάξια που έχουν στηθεί κατά μήκος της Ιόνιας Οδού είναι τέσσερα και πιο συγκεκριμένα:
ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ «ΕΥΗΝΟΣ» (Χλμ Θέση) ΧΘ0-ΧΘ76,7: Είναι στο νότιο τμήμα της Ιόνιας Οδού και θα κατασκευαστεί και η διέλευση της Κλόκοβας (ανάλογα με την απόφαση του ΣτΕ που αναμένεται). Σε αυτό το τμήμα περιλαμβάνεται και το ήδη κατασκευασμένο τμήμα Αγγελόκαστρο-Κουβαράς (η μεγάλη παράκαμψη Αγρινίου).

ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ «ΑΝΙΣΟΠΕΔΟΣ ΚΟΜΒΟΣ ΑΜΒΡΑΚΙΑΣ» ΧΘ76,7-ΧΘ145,7: Είναι το κεντρικό τμήμα και ίσως το πιο σημαντικό. Ενώνει την Ιόνια Οδό με τον επίσης υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο Άκτιο-Αμβρακία.

ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ «ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ» ΧΘ145,7-ΧΘ170: Πρόκειται για ένα μικρότερο τμήμα που λόγω του ορεινού ανάγλυφου κρίθηκε απαραίτητο. Εδώ θα κατασκευαστούν πιο σημαντικά τεχνικά έργα όπως σήραγγες και γέφυρες.

ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ «ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟΥ» ΧΘ170-ΧΘ190: Το βορειότερο τμήμα του αυτοκινητόδρομου που ενώνεται με τον αυτοκινητόδρομο της Εγνατίας Οδού στην νότια είσοδο της πόλης των Ιωαννίνων.

Πηγή:imerazante.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.