Γλέντι του ΣΥ.ΝΕ.ΒΟ.Λ. με την ορχήστρα του Γ. ΒελισσάρηΤην Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016 το βράδυστο 1ο Λύκειο Λευκάδας Share Facebook Twitter Pinterest