Διαπλάτυνση «διαύλου» ακούμε και διαπλάτυνση δεν βλέπουμε!

clip_image001

Πέρασαν πάνω από τέσσερις μήνες από τότε που με τυμπανοκρουσίες και φανφάρες υπογράφηκε η σύμβαση για την λεγόμενη “διαπλάτυνση του διαύλου” (που δίαυλος δεν είναι αλλά διώρυγα) κι ακόμα ν’ αρχίσουν οι σχετικές εργασίες. Σύμφωνα με πληροφορίες του ΦΟΡΤΣΑ ΛΑΥΚΑΔΑ η υπόθεση έχει σκαλώσει στην απεργία των δυτών της αρχαιολογίας οι οποίοι θα πρέπει να ελέγξουν και να βιντεοσκοπήσουν το βυθό της θάλασσας. Ο χρόνος όμως περνάει, η τουριστική περίοδος σε λίγους μήνες αρχίζει και οι προβλεπόμενες προθεσμίες του ΕΣΠΑ είναι ιδιαίτερα σφιχτές, γιατί στην Ευρώπη βλέπετε, δεν ξέρουν τι εστι Ελληνικό κράτος, η Αρχαιολογία του κι η ευρύτερη γραφειοκρατία του!

Για να λέμε την αλήθεια όμως, καθόλου δεν θα μας στεναχωρήσει αν τελικά το έργο ναυαγήσει οριστικά στα νερά του Ιονίου! Είναι γνωστό πως το θεωρούμε ελάχιστα χρήσιμο έργο, έτσι που έχει σχεδιαστεί, ενώ θα είναι και καταστροφικό αφού καταστρέφει το μοναδικό σημείο που ενδείκνυται να γίνει λιμάνι για μεγάλα κρουαζιερόπλοια (στο φανάρι της αμμόγλωσσας).

clip_image002

Σε κάθε περίπτωση η κατασκευάστρια εταιρεία έχει λάβει θέση, νοίκιασε χώρο δίπλα στο ΤΑΟΛ κι έστησε τα γραφεία της, έβαλε σε παράταξη και άμεση ετοιμότητα τα φορτηγά και τον ερπυστριοφόρο φορτωτή της, ανάρτησε και τις τρεις σημαίες (ελληνική, ευρωπαϊκή και την δική της) στους ιστούς των και περιμένει στο ακουστικό της.

clip_image003

Στη φωτογραφία: Αριστερά τα (μισά) γραφεία, μπροστά οι τρεις σημαίες και στο βάθος τα φορτηγά κι ο φορτωτής.

Ελλάς το μεγαλείο σου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *