Για την “αντιδραστική” κυρία Αργυρή

%ce%b1%cf%81%ce%b3%cf%85%cf%81%ce%b7-1

 

Του ΝΙΚΟΥ ΓΑΖΗ

Ομολογώ πως δεν είμαι αναγνώστης της «μηνιαίας εφημερίδας της Λευκάδας Η Λευκάδα Χαλαρά», όπως χαρακτηρίζει η εκδότριά του κα Αργυρή Κατωπόδη το μηνιαίο «χαλαρό» περιοδικό που εκδίδει. Γι αυτό και καθυστέρησα πάρα πολύ ν΄ αντιληφθώ, πως η εν λόγω εκδότρια μου έκανε την τιμή να αφιερώσει το …ολοσέλιδο εκδοτικo-διευθυντικό της άρθρο του μήνα Ιουλίου 2016 στην ταπεινότητά μου!

Για να λέμε όλη την αλήθεια, δεν ήμουν εγώ που αυτός που ανακάλυψε την τιμητική αυτή αναφορά προς το πρόσωπό μου, αλλά ένας φίλος που την είδε (διαβάζοντας το περιοδικό σε καφετέρια) δυο περίπου μήνες μετά την δημοσίευσή της κι έσπευσε να με ειδοποιήσει. Φαίνεται όμως πως ούτε οι  συμπατριώτες μας που διαβάζουν το περιοδικό αυτό είναι ιδιαίτερα πολλοί. Γιατί χρειαστήκαμε δυο ακόμη μήνες -και εξαντλητικό ψάξιμο σε όλα τα καφέ του νησιού- ώσπου να καταφέρουμε να βρούμε το ακριβοθώρητο αυτό τεύχος, το οποίο δυστυχώς είχε αποσυρθεί εν τω μεταξύ απ΄ την αρχική καφετέρια που το είχε πρωτοδεί ο φίλος!

Τέλος πάντων έστω και με τετράμηνη καθυστέρηση, ο φίλος μου κι εγώ καταφέραμε να βρούμε το τεύχος του Ιουλίου κι είχα επιτέλους την ευκαιρία να διαβάσω το διευθυντικό άρθρο της κυρίας Αργυρής που βλέπετε πάνω απ΄το άρθρο μας.

Τότε ήταν που εντυπωσιάστηκα για πολλούς λόγους. Πρώτα απ΄ όλα γιατί δεν είχα υποπτευθεί καν πως μπορεί να «είναι βολεμένος στην καρέκλα του και εξασφαλισμένος οικονομικά, άρα να μιλά και να κρίνει εκ του ασφαλούς» κάποιος χωρίς περιουσία που μένει στο νοίκι, που οδηγεί δανεικό μίνι αυτοκίνητο εφταετίας και που το μοναδικό του εισόδημα είναι μια πετσοκομμένη κατά 56,16% σύνταξη, αφού από 2.920 ευρώ καθαρά που έπαιρνε το μήνα προ μνημονίων, έφθασε σήμερα να παίρνει 1.280 ευρώ, δηλαδή μόλις το 43,84% της αρχικής ! Είναι φανερό λοιπόν πως η πληροφόρηση της κυρίας εκδότριας περί του «βολέματος και της οικονομικής μου εξασφάλισης» είναι τελείως λαθεμένη, όπως εκτός πραγματικότητας θα ήταν και  ενδεχόμενες άλλες προσδοκίες της…

Με την ευκαιρία όμως να την πληροφορήσω πως, δόξα τω Θεώ, επιβιώνω με αξιοπρέπεια και χάρη στον λιτό βίο που συνειδητά διάγω, κρατώ με  θρησκευτική ευλάβεια έξω από το δημοσιογραφικό λειτούργημα που ερασιτεχνικά ασκώ τα 10 τελευταία χρόνια, κάθε οικονομική βλέψη και συναλλαγή. Κι είμαι ιδιαίτερα περήφανος γι αυτό, αφού, όπως γνωρίζει, φαντάζομαι, είναι κάτι που δεν μπορούν να το πουν όλοι όσοι σχετίζονται με το χώρο των Μ.Μ.Ε.… Είμαι λοιπόν ευτυχής, που δεν χρειάζεται ούτε να χρησιμοποιώ ή να καλύπτω εργαζόμενους ή συνεργάτες με μαύρη εργασία ή μαύρο χρήμα, ούτε να “σταυρώνω” τον κόσμο για να μου δώσει διαφημίσεις, ούτε να επιδοθώ στην έμμεση διαφήμιση, ούτε να εκβιάζω ανθρώπους ή καταστάσεις, ούτε να πουλάω την πένα μου σε κανέναν, ούτε να διαπραγματεύομαι την αλήθεια και προπαντός, ούτε να γλείφω την οποιαδήποτε εξουσία…

Σχετικά με τα «ψέματα και τα σκάνδαλα» τώρα που αναφέρει η εκδότρια και για τα οποία όπως μας διαβεβαιώνει «αμύνεται», κάνοντας πως δεν καταλαβαίνει που ακριβώς έγκειται το σκάνδαλο με την συναυλία της, δεν θα πω τίποτε αφού μας διαβεβαιώνει πως οσονούπω θα μιλήσει η δικαιοσύνη. Και παρότι είναι πρωτοφανές κι απίστευτο, εκδότρια ούσα η ίδια να επιλέγει να ποινικοποιήσει την ελευθεροτυπία, της λέμε αμάν και πότε! (Και να σκεφθεί κανείς πως λόγω αυτής μου της αρχής, εγώ προσωπικά όχι μόνο δεν στράφηκα δικαστικά εναντίον των ΜΜΕ που εκπροσωπεί όταν αυτά συστηματικά με συκοφαντούσαν και λασπολογούσαν σε βάρος μου, αλλά τα προστάτεψα κιόλας από τρίτους…).

Ας  μας επιτρέψει τώρα όμως η εκδότρια-καθηγήτρια της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, μέλος του Δ.Σ. του Τηλυκράτη και δεν ξέρω τι άλλες περγαμηνές διαθέτει, να της πούμε δυο λόγια περί φιλανθρωπίας, στην οποία άλλωστε αφιερώνει περισσότερο απ΄ το μισό άρθρο της. Και πριν απ΄ όλα να διευκρινίσουμε στην κυρία καθηγήτρια, πως το να αγαπάς, να φροντίζεις και να ταΐζεις τα αδέσποτα σκυλιά δεν λέγεται φιλανθρωπία αλλά φιλοζωΐα…

Στην συνέχεια είναι ανάγκη να κατανοήσει πως το μισό συστατικό της φιλανθρωπίας είναι η διακριτικότητα κι η εχεμύθεια. Το είπε άλλωστε με σαφήνεια κι ο Χριστός μιλώντας για την ελεημοσύνη, σύμφωνα με τον Ευαγγελιστή Ματθαίο: «…μη γνώτω η αριστερά σου τι ποιεί η δεξιά σου» (Ματθ. 6 στ. 3). Όταν λοιπόν αυτά τα βασικά κι αδιαχώρητα γνωρίσματα της φιλανθρωπίας λείπουν -και μάλιστα αντικαθίστανται από κομπασμούς και ανακοινώσεις- τότε δεν μιλάμε πλέον για φιλανθρωπία παρά για διαφήμιση και μάλιστα εκ του πονηρού. Ρεκλάμα το έλεγαν αυτό παλιά στα χωριά μας, απ΄ τα οποία εμείς τουλάχιστον προερχόμαστε. Κι οι χωριάτες όχι μόνο δεν εκτιμούσαν, αλλά περιφρονούσαν τους  ρεκλαματζήδες!

Μια όμως που η εκδότρια ρωτάει ευθέως και μας προκαλεί να πούμε την δική μας προσφορά στην κοινωνία, ευχαρίστως να της δώσουμε -και μάλιστα δυο- απαντήσεις:  Η πρώτη είναι πως για μας πρώτη και μέγιστη προτεραιότητα έχει η ανθρώπινη ζωή κι ύστερα έρχονται τα …μακαρόνια. Και δόξα τω Θεώ (ξαναλέω), στην διαδρομή μας ευτυχήσαμε να σώσουμε τη ζωή δυο συνανθρώπων μας, ακόμη κι αν -ιδιαίτερα στην πρώτη χρονικά περίπτωση- χρειάστηκε να διακινδυνεύσουμε σοβαρά κι οι ίδιοι. Κι αυτό είναι κάτι που μπορούμε να το δημοσιοποιήσουμε εφόσον προκληθήκαμε,  γιατί αφενός υπάρχουν οι αποδείξεις(*) που προέκυψαν χωρίς καν να τις ζητήσουμε και αφετέρου γιατί δεν θα εκθέσουμε τους διασωθέντες… Η εκδότρια βέβαια μπορεί να έχει άλλους κώδικες αξιών αν το επιθυμεί. Ακόμα και να βάζει τις σκυλοτροφές και τα μακαρόνια πάνω απ΄ την ανθρώπινη ζωή! Είναι αναφέρετο δικαίωμά της.

Η δεύτερη απάντηση είναι πως -όσο κι αν την εκπλήττει-  έχουμε κι εμείς φιλανθρωπική προσφορά, στα πλαίσια των δυνατοτήτων μας, σε αναξιοπαθούντες συνανθρώπους μας στην κοινωνία της Λευκάδας. Η διαφορά μας με την εκδότρια είναι, πως εμείς απλά το κάνουμε -και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε- χωρίς φανφάρες, τυμπανοκρουσίες, ανακοινώσεις και χωρίς οποιοδήποτε συμφέρον. Μας αρκεί δε που το γνωρίζουμε μόνο εμείς κι οι ίδιοι βοηθούμενοι, απ΄ τους οποίους μάλιστα έχουμε ζητήσει να μην κάνουν κουβέντα…

Είναι όμως ευχάριστο που αντιδρά, όπως μας διαβεβαιώνει, η εκδότρια. Γιατί εμείς χαιρόμαστε ιδιαίτερα τους «αντιδραστικούς» ανθρώπους, που δεν σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους κι «αντιδρούν». Αρκεί βέβαια να είναι οι ίδιοι καθαροί, να μην είναι ενεργούμενα κανενός, να μην έχουν κρυφές (πλην φρούδες) στοχεύσεις και κυρίως να εδράζουν την αντίδρασή τους σε πραγματικά γεγονότα. Γιατί διαφορετικά μπορεί μεν η δράση να προκαλεί αντίδραση, αλλά κι αυτή με την σειρά της, δύσκολα φαντάζεται κανείς την νέα αντίδραση που μπορεί να προκαλέσει! Και τότε θα υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να επαληθευτεί η λαϊκή παροιμία που λέει «πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένος»…

*****

(*) Ακολουθούν οι αποδείξεις των διασώσεων:

%cf%86%cf%89%cf%84-1-%ce%b5%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%bd%ce%bf%cf%83

%cf%86%cf%89%cf%84-2-%ce%b2%cf%81%ce%b1%ce%b2%ce%b5%ce%b9%ce%bf

 

 

 

12 σχόλια

  1. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ

    δεν γνωριζω το θεμα με τις συναυλιες εσοδα κ.λ.π…… αλλα αυτο με το ταισμα των αδεσποτων μιας μερα του χρονου ελεος ρε παιδια …….. σας ευχαριστουμε που υπαρχουν αδεσποτα στους δρομους και γεμιζουν τους δρομους με ακαθαρισιες….. [αντι να τα μαζεψει ο δημος] τωρα σχετικα με δημο και leykadapres δεν θα πω τιποτα οσοι διαβασαν καταλαβαν .

  2. να πω την αληθεια δε γνωριζω κ δεν καταλαβα το λογο της αντιπαραθεσης σας αλλα ……………….

    1. εχω διαβασει περισοτερες φορες τη ”λευκαδα χαλαρα” απ’οσο εχω μπει στο δεξιο/ακροδεξιο ”fortsalefkada” αλλα δε μπορω να καταλαω πως γινετε να ΠΑΙΡΝΕΙς ΤΟΣΟΥΣ ΕΠΑΙΝΟΥΣ επειδη συμετειχες στη διασωση ενος ναυτη που ηταν δουλεια σου να το κανεις…………. τι να πουν κ ολοι οι κατοικοι των νησιων μας που εχουν σωσει τοσες ανθρωπινες ζωες. Κ ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΕ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΣ?

    2. μας εμφανιζεις 2 επαινους απ τους δικους σου ανθρωπους για τη διασωση του ναυτη. δηλαδη τι θες να πιστεψουμε? οτι εκανες καλα τη δουλεια σου? ε…. και? ολοι μας καθημερινα κανουμε τη δουλεια μας… οδοκαθαριστες[για να μη πνιγεσε στα σκουπιδια] ηλεκτρολογοι [για ναχεις ρευμα να ζεις] μηχανολογοι, μηχανικοι,επιπλοποιοι, υδραυλικοι . . . . .. κ ολλα τα επαγγελματα της κοινωνιας μας που ειναι αναγκαια ΟΛΛΑ για να λειτουργησει η κοινωνια μας. Κ ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΕ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ των επαγγελματων που υπαρχουν για να ζουμε αρμονικα?????????????????

    3. λες οτι ειχες συνταξη 2920€ κ τωρα παιρνεις 1280€ ?????????????????? κ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΟΥ ΖΕΙΣ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ……………… καλα πας καλα? ολλοι προσφερουμε ωστε αυτη η κοινωνια να ζει κ να αναπτυσετε αρμονικα. κ σε ρωταω ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ 2920/////1280€ Κ 80ο/ο των συνανθρωπων μας να παιρνει κατω απο 700€?????????????? γιατι???????????? μηπως γιατι ανηκεις στα βολεμενα λαμογια του κρατους κ ολοι εμεις στα παιδια ενος αλλου θεου??? Κ ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΕ ΝΑ ΤΟ ΛΕΣ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΣΥΜΠΟΝΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ πλουσιους???????

    4. ξερω οτι θα διαγραψεις τα λεγωμενα μου αλλα θα τα δημοσιευσω κ αλλου κ ευχωμαι να μη το διαγραψεις.

    5. δε ξερω ποια κ για πιο λογο εχεις αντιπαραθεση με τη κυρια αλλα θα παρακολουθησω τα τεκτενωμενα κ αν εχω να πω κατι στη κυρια θα το πω

    6. θα ημουν πολυ οκ αν μου απαντουσες σε ολλα τα παραπανω ………………………….. επι της ουσιας

    • Kai η δική μου απάντηση:
      Αγαπητέ Τίμο,
      Ζητώ συγνώμη που καθυστέρησα λίγο να δημοσιεύσω τα σχόλιά σου, αλλά τώρα τα είδα κι όπως βλέπεις ;όχι μόνο το δημοσίευσα αλλά και σου απαντώ αμέσως:
      Αν διάβασες το άρθρο της κυρίας εκδότριας και μετά το δικόμου και δεν κατάλαβες (όπως γράφεις) το λόγο της αντιπαράθεσής μας, τότε άστο καλύτερα. Άλλωστε η διαφορές μας μάλλον δεν σε αφορούν. Ας πάμε λοιπόν στα παρακάτω ερωτήματά σου, στα οποία θα προσπαθήσω ν΄ απαντήσω.

      Στην 1η παράγραφο λες πως δεν καταλαβαίνεις πως παίρνω τόσους επαίνους για μια διάσωση που ήταν η δουλειά μου να την κάνω. κ.λ.π. Πρώτα απ΄ όλα όμως να σου πω πως απ΄τη στιγμή που διαβάζεις περισσότερο τα Χαλαρά απ΄το ΦΟΡΤΣΑ, είναι πολύ φυσικό που δεν το καταλαβαίνεις. Κι απ΄ τη στιγμή που χαρακτηρίζεις το ΦΟΡΤΣΑ δεξιό/ακροδεξιό, τότε είναι φανερό πως μάλλον δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις. Όχι λοιπόν φίλε Τίμο. Το ΦΟΡΤΣΑ δεν είναι ούτε δεξιό, ούτε αριστερό, ούτε με οποιοδήποτε κόμμα. Βέβαια εσείς που ανήκετε σε κόμματα, σαν ελόγου σου που είναι φανερό πως είσαι Συριζαίος, λέτε δεξιούς κι ακροδεξιούς όσους σας λένε για τα χάλια σας! Και δυσκολεύεστε να κατανοήσετε πως κάποιος μπορεί να είναι ανεξάρτητος κι εντελώς αδέσμευτος… Ας πάμε στη διάσωση τώρα. Τους επαίνους φίλε μου δεν τους παίρνεις όταν κάνεις τη δουλειά σου. Τους παίρνεις όταν για να σώσεις κάποιον, ρισκάρεις σοβαρά τη δική σου ζωή. Κι αυτό γίνεται μόνο εθελοντικά, γιατί κανένας δεν μπορεί να σε υποχρεώσει να κινδυνέψεις. Για τους κατοίκους των νησιών τώρα, πολλοί απ΄ τους οποίους κάνουν θαυμάσια δουλειά και μπράβο τους, δεν θα τους ανταγωνιστώ. Άλλωστε μπορεί να παίρνουν κι αυτοί έπαινο και μπράβο τους. Πάντως υπάρχει μια διαφορά να βοηθάς ναυαγούς απ΄ την ξηρά ή απ΄το καϊκι σου, κι αλλιώτικο να κατεβαίνεις με βάρκα από δεκαπέντε μέτρα ύψος στην ανοιχτή θάλασσα με 7-8 μποφώρ, με κίνδυνο να τσακιστείς στα πλευρά του πλοίου που κουνιέται, να σε αναποδογυρίσει και να σε βουλιάξει η φουρτούνα ή να μην μπορείς μετά να αγκυστρώσεις ξανά τη βάρκα και να μείνεις αμανάτι στο πέλαγος… Συνεπώς όχι μόνο δεν έχω κανένα λόγο να ντρέπομαι γι αυτό, αλλά αντίθετα είμαι πολύ περήφανος!

      Στην 2η παράγραφο λες ότι οι έπαινοι είναι από δικούς μου ανθρώπους κ.λ.π. κ.λ.π. Είναι τουλάχιστον αστείο να λες πως είναι δικοί μου άνθρωποι η Πανελλήνιος Ένωση Πλοιάρχων, η Ακαδημία Αθηνών και ο Ερυθρός Σταυρός, οπότε θεωρώ πως μάλλον μπερδεύτηκες…! Σε πληροφορώ λοιπόν πως η δουλειά μου είναι πλοίαρχος κι όχι διασώστης, που μάλιστα πρέπει να κινδυνεύει. Για τα επαγγέλματα έχεις δίκιο πως είναι όλα απαραίτητα για να λειτουργήσει η κοινωνία. Εκείνο όμως που ξέχασες είναι πως δεν έχουν όλα ούτε τον ίδιο βαθμό εξειδίκευσης, ούτε τον ίδιο βαθμό δυσκολίας, ούτε και τον ίδιο βαθμό επικινδυνότητας. Γι αυτό και αμείβονται διαφορετικά. Γιατί τον απλό ανειδίκευτο εργάτη μπορεί να τον κάνει ο οιοσδήποτε. Δεν μπορεί όμως να κάνει ο οιοσδήποτε τον καρδιοχειρουργό, τον πιλότο ή τον καθηγητή πανεπιστημίου… Βέβαια στο κόμμα σου «πρώτη φορά αριστερά» , προσπαθείτε να τους εξισώσετε όλους προς τα κάτω… Κι ακόμη, απορώ που είδες πως εγώ είπα πως είμαι ο κορυφαίος των επαγγελμάτων, γιατί εγώ πουθενά δεν είπα τέτοιο πράγμα.

      Στην 3η παράγραφο απορείς γιατί εγώ να παίρνω 2920 ή 1280 ευρώ όταν το 80% των συνανθρώπων μας παίρνει κάτω από 700 ευρώ! Μα είναι πολύ απλό. Γιατί εγώ στα χρόνια του εργασιακού μου βίου, λίγο πριν βγω στη σύνταξη, (τότε που άλλαξε το νόμισμα σε ευρώ), πλήρωνα 400 χιλιάδες δραχμές το μήνα απομαχικά κι άλλα τόσα ο εργοδότης μου για μένα, σύνολο 800 χιλιάδες κρατήσεις το μήνα! Κι επί πλέον χτυπιόμουν μερόνυχτα μέσα στους ωκεανούς, χωρίς ωράριο και χωρίς ξεκούραση, τότε που αυτός των 700 ευρώ δεν πλήρωνε κρατήσεις για σύνταξη ούτε οχτακόσιες δραχμές το μήνα και κοιμόνταν ασφαλής κάθε βράδυ στο κρεβατάκι του με την γυναίκα του ή έβγαινε τσάρκα με την γκομενίτσα του. Και μου λες πως πρέπει να παίρνουμε τα ίδια σοσιαλισταρά μου; Χώρια που πολλοί «δούλευαν» για κάποια εύκολα μεροκαματάκια, κι αυτό όποτε το θυμόνταν, ενώ κάποιοι άλλοι, αντί να δουλεύουν οι ίδιοι, «δούλευαν» τους άλλους… Όσο για τα περί λαμογίων, αυτά υπάρχουν μόνο στον δημόσιο τομέα, με τον οποίο ουδέποτε είχα σχέση, κι όχι στον ιδιωτικό. Εκεί αν δεν αξίζεις και δεν παράγεις, πήρες τον πούλο… Για να καταλάβεις, όταν βγήκα στη σύνταξη, ένας φίλος ασφαλιστής γνωστής ευρωπαϊκής εταιρείας μου υπολόγισε με βάση τα απομαχικά μου πόση σύνταξη θα έπαιρνα αν είχα πληρώσει αυτά τα ασφάλιστρα στην εταιρεία του. Και ξέρεις τι βγήκε; Εντεκάμισι χιλιάδες ευρώ το μήνα κι όχι ούτε 3000 που έπαιρνα. Γιατί εκεί τα ασφάλιστρα είναι απολύτως ανταποδοτικά και δεν χρησιμοποιούνται τα δικά μου θαλασσόβρεχτα χρήματα για να λαθροβιούν οι κοπρίτες κι οι τεμπέληδες… Και βέβαια δεν ζήτησα συμπόνια από κανέναν. Απλά απάντησα στην κυρία που με θεωρεί απ΄ ότι φαίνεται πλούσιο, καταθέτοντας μαζί και την δικαιολογημένη αγανάκτησή μου…

      Για τις παραγράφους 4-5-6: Όπως βλέπεις έπεσες και σ΄ αυτό έξω: Όχι μόνο δεν διέγραψα τα γραφόμενά σου, αλλά απεναντίας τα δημοσιεύω -και μάλιστα σε περίβλεπτη θέση- και αφού απάντησα λεπτομερώς «επί της ουσίας» όπως ακριβώς το ζήτησες. Και για να ξέρεις, είναι πάγια αρχή μου να μην διαγράφω και να απαντώ σε κάθε σχόλιο, αρκεί βέβαια να μην είναι υβριστικό…
      Εύχομαι τελικά να κατάλαβες
      Ν. Γαζής

  3. Νηνεμια

    Τα ζωα πρεπει να βρισκονται στο φυσικο τους περιβαλον με βαση το νομο. Στειρωνονται εμβολιαζονται και επανατοποθετουνται.Αν παρεπιπτοντως ριξουμε μια ματια στους δρομους περισσοτερα ειναι τα δικα μας σκουπιδια απο τις ακαθαρσιες των αδεσποτων. Αλλωστε ο δημος δηλωνει αναρμοδιος και εγω θα συμπληρωσω και ασχετος για το θεμα του αδεσποτου πλανητη.

  4. Σπυρος Κ.

    Συγχαρητήρια κύριε Γαζή, Καιρός ήταν να βρεθεί κάποιος να τους τα πει κατάμουτρα αυτών των κυριών, γιατί έχουν ξεπεράσει κάθε όριο. Αμαν πια με τα αδέσποτα και με τις ρεκλάμες τους. Λες και δεν τις ξέρουμε…

  5. Μαυρη Κυριακή

    Μπράβο κι από μένα, συνεχίστε έτσι για να απάσει αυτο το κακό σπυρί στον τόπο μας που έχει κακοφορμίσει…

  6. νασαι καλα που μουφτιαξες τη διαθεση με οσα απαντησες…… ηταν ολλα αποστοματικα κ αυταποδεικτα γιατι τα λες εσυ κ για κανενα αλλο λογο.
    δεν απαντησα για ναχω διαλογο μονο την αποψη μου ειπα.
    κ καποια πραγματα ακομα.

    φιλοι κ αγαπητοι δεν ειμαστε μιας κ δεν γνωριζομαστε Κε γαζη. τους φιλους εγω τους εχω ψηλα κ τους αγαπαω.

    συριζα δεν ειμαι, αν κ δεμπορω/κ δε μ’ενδιαφερει να στο αποδειξω. εσυ βεβαια το αποδειξες οτι ειμαι μιας κ το ειπες
    [πραγμα που το θεωρεις αποδειξη, οπως κ για αλλα που ειπες αυτο το θεωρεις αποδειξη]
    αν ειναι δεξι η” οχι η ιστοσελιδα την κρινει ο κοσμος / τα αρθρα / οι συνηθεις θαμωνες κλπ κλπ
    γενικα εχεις μπλεξει πολλα κ μιλας αυθερετα χωρις αποδειξεις κ οι μονες αποδειξεις που θετεις ειναι οτι το λες εσυ αρα ετσι ειναι κ ετσι το αποδεικνυεις.
    κ θα σου πω ενα παραδειγμα””’ λες οτι δεν καταλαβαινω γιατι διαβαζω πιο πολυ χαλαρα κ οχι φορτσα[περα απο αυτο κ χαλαρα εχω διαβασει 7-8 φορες,οχι φανατικα].αρα οσοι διαβαζουν φορτσα εχουν υψηλο πνευματικο επιπεδο κ οσοι χαλαρα ειναι γκαου…… τι ναπω? εχεις απολυτο δικιο κ η λογικη σου ειναι απολυτα σωστη μιας κ η παραπανω αποδειδη ειναι αντικειμενικα σωστη. . . . . .
    ο κοσμος κρινει κ πρατει αναλογα. αλωστε οπως ειπες κ εσυ αργησες να απαντησεις γιατι αν καταλαβα ουτε εσυ διαβαζεις συχνα φορτσα. δεν ειναι κακο.
    δεν απανταω σε ολλα γιατι δεν εχει νοημα μιας κ δεν υπαρχει σε τιπτ αποδειξη απλα εκφραζεις την αποψη σου που ειναι σεβαστη αλλα για μενα εντελως εξω απ το τροπο που προσεγγιζω τα πραγματα. για μενα ολλοι οι ανθρωποι ειναι ισιοι κ ισοτιμοι ασχετα απο πιο ποστο λειτουργουν στη κοινωνια μας.

    περα ομως απ τις αποψεις μας κ τις διαφορετικες προσεγγισεις στ παραπανω η” σε αλλα θεματα θαθελα να πω κατι που μουκανε πολυ ασχημη εντυπωση σε σημειο που να ντρεπωμαι κ να το σχολιασω. κατ’αρχη ειναι πολυ κακο αισθητικα κ ανθρωπιστικα να εχεις σωσει 2 ανθρωπους κ να κουνας με φοβερη επαρση τους επαινους στον αερα σαν απαθλα αθλητικου επιτευματος. ο καλος χριστιανος κανει τη καλη πραξη κ μετα σιωπα κ ειναι ταπεινος
    κ στη συνεχεια μπαινεις στη διαδικασια να μιλησεις υποτιμητικα για τον απλο κοσμο που εδωσε τη ψυχη του κ τα ελαχιστα υπαρχωντα του για να σωσει εκατονταδες χιλιαδες κατατρεγμενων κ πνιγμενων. κ ολλο αυτο το στορυ για να φανεις ηρωας. οκ εισαι ηρωας κ εχεις επαινους αλλα μα την αληθεια ειναι ΞΕΦΤΙΛΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ να μιλας τοσο απαξιωτικα για αυτους τους ανθρωπους για ιδο οφελος. αυτο στο λεω πολυ αληθεια.

    σε ευχαριστω για τη φιλοξενεια των σκεψεων μου. κ για ολλα κρινωμαστε κ κρινουμε οταν πρεπει με σεβασμο

    τιμος

    • Είναι προφανές ότι καταλαβαίνεις ότι θέλεις, γι αυτό και θεωρώ καλύτερο να σταματήσω τον διάλογο. Πριν όμως θα πρέπει να σου πω ότι πουθενά δεν απαξίωσα τους απλούς ανθρώπους που βοηθάνε τους ταλαίπωρους πρόσφυγες και λαθρομετανάστες. Είναι ένα ακόμη απ΄τα πολλά που κατάλαβες λάθος! Μετά δεν ανεμίζω τους επαίνους των διασώσεων όπως λες, απλά τους δημοσίευσα σαν απόδειξη στην κυρία εκδότρια που προκλητικότατα με ρωτάει τι έκανα εγώ για την κοινωνία, σε αντίθεση μ΄ αυτή που ταΐζει τα …αδέσποτα. Εντυπωσιάστηκα όμως και για τις απόψεις σου περί ισότητας, όπου όλοι, (εργατικοί και τεμπέληδες, ταλαιπωρημένοι και ατσαλάκωτοι, μυρμήγκια και τζίτζικες) πρέπει να απολαμβάνουμε τα ίδια, ανεξάρτητα τι έχει προσφέρει ο καθένας στα ρημάδια τα απομαχικά ταμεία. Μόνο που αν δεν προσφέρει κανένας, δεν μας είπες από που θα τα παίρνουμε… Τέλος η προσφώνηση “αγαπητέ φίλε” ήταν απλά προσφώνηση της ευγενείας. Συμφωνώ μαζί σου πως δεν είμαστε ούτε αγαπητοί ούτε φίλοι και πως θα μπορούσαμε άλλωστε…

  7. λες οτι θες κ οτι σουρχετε κ θεωρεις οτι αυτο αντικειμενικα ειναι αληθεια ενω απεχει παρασαγκας απ την αντικειμενικοτητα[οσο αυτη μπορει να υπαρχει]… θα σου πω 2/3 παραδειγματα για να καταλαβει αυτος που τυχον μας διαβαζει κ κατανοει πολυ καλα πιος λεει τι κ γιατι το λεει.
    ===λες οτι συμφωνεις οτι δεν ειμαστε φιλοι κ αγαπητοι [πραγμα που εγω αμφισβητισα] ενω εσυ με προσφωνησες κ φιλο κ αγαπητο. δε καταλαβαινω τη συνεχεια οσων λες κ μετα αποριπτεις
    ===λες απ τη μια οτι δεν ανεμιζεις τους ”επαινους” σου αλλα εσυ ”απλα τους δημοσιευσες” …… τι αλλο νακανες?????????????? να γυρναγες στην αγορα με ντελαλη? οταν λεω ”ανεμιζεις” ακριβως αυτο λεω κ το ειπα μεταφορικα. οταν καποιος κανει κατι καλο γιατι το νιωθει τοτε απλα σιωπα/χαιρεται μεσα του γιατι εκανε το καλο που πιστευει κ αν τον απαινεσουν ταπεινα το δεχετε κ το αποσιωπα γιατι ειναι εσωτερικη του διεργασια κ δεν τους ανεμιζει/δημοσιευει σαν τροπαια
    === λες οτι δε στα δωσαν οι δικοι σου ανθρωποι [οπως ειπα εγω] κ απ οτι ειδαν ολοι σου δωσαν τους επαινους απ την ενωση πλοιαρχων [που προφανως εισαι μελος] κ μαλιστα οπως λεει τη μια φορα εσωσες δικο σου ναυτη….
    η” οχι? δεν ειναι συναδελφοι σου αυτοι που στους εδωσαν? μπραβο κ ξανα μπραβο σου μεσα απ’τη καρδια μου για οσα εκανες αλλα ειναι απαξιωση οσων εχεις κανει οταν κουνας τους επαινους σαν τροπαια κ να παριστανεις τον ηρωα απ τα χαρτια…………..
    === λες οτι δεν απαξιωνεις τους ηρωες της ζωης κ τους νησιωτες απ τη μια κ απ την αλλη λες απαξιωτικα ”αλλο να σωζεις ναυαγους απ τη στερια κ απ’τη βαρκα σου κ αλλο να παλευεις με τα κυματα” τι να πω? ο κοσμος διαβαζει /εχει γνωση τι διαβαζει κ καταλαβαινει. τι να πω? αφωνος
    ===για τα λαμογια δημοσιο κ ιδιωτικο τομεα ειναι καλο το παραμυθη σου αλλα ξερεις γνωριζουμε κ μεις πολλα… παρα πολλα.
    1. οι περισοτερες εταιρειες παιρνουν δουλειες απ το δημοσιο λαδωνοντας η” οχι???????????
    2. ολλες οι ναυτιλιακες εταιρειες επιβιωνουν απ τις επιδοτησεις που παιρνουν να εκτελουν δρομολογια σε ιονιο κ αιγαιο. πραγμα που τηρουν μονο 4 μηνες το χρονο [το καλοκαιρι πουχει τουρισμο] κ 8 μηνες κανουν δρομολογια οταν κ αν τους βολευει. η” οχι ?????????????? κ μη μου πεις για ελεγχους κ προστιμα γιατι οπως ξερεις παιρνουν τις επιδοτησεις κ αν φτασει η καταγγελεια σε προστιμα κλπ πληρωνουν το 5ο/οο απ’οσα παιρνουν. η” οχι ????????
    3. τα περισοτερα καραβια δεν τηρουν κανενα κανονα απ’οσους θα επρεπε η” οχι?????????
    4. τα περισοτερα ειναι σαπιοκαραβα η” οχι ????????????
    5.ποσες φορες εχουν γινει καταγγελειες για υπερβαρα φορτια/υπεραριθμους επιβατες κλπ κ δεν εχει γινει τιπτ?????
    6.μηπως ολλοι αυτοι οι εκατομυριουχοι πληρωνουν πιο λιγο φορο απο σεν κ απο μενα κ απ τους αγροτες πατεραδες μας που αγωνιζομαστε να ζησουμε τα παιδια μας???????????
    κ πολλα αλλα κ στο τελος μηπως οταν δε τους βολευει τα βουλειαζουν για να παρουν ασφαλιστικες αποζημιωσεις κ αλλες παροχες η” οχι???????????
    επειδη εισαι ναυτικος σου ανεφερα καποιες απ τις δοσοληψιες/λαμογιες μεταξυ κρατους κ ιδιωτικου τομεα……….
    μπορουσα να σου πολλες αλλες περιπτωσεις λαμογιων ιδιωτων/δημοσιου. τις ξερεις αλωστε οπως κ ολος ο ντουνιας……………………………………………………………………

    δεν εχεις καταλαβει οτι ολλο το κακο σ’αυτη τη χωρα αρχιζει κ συνεχιζετε κ τελειωνει στις παρανομες συναλαγες/ στις λαμογιες μεταξυ ιδιωτων=κρατους κ πολιτικων???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    που ζεις αν δε το ξερεις????????????? μαλλον το ξερεις [οπως κ ολος ο κοσμος] απλα βολευει να φερνετε σε αντιπαραθεση κοινωνικες ομαδες, φυλετικους κ αλλους διαχωρισμους ωστε να τσακωνομαστε μεταξυ μας κ τα λαμογια να κανουν τη δουλεια τους.

    δε μας τα λες καλα κυρ’νικο ………………. αν και ξερεις κανεις τον ασχετο.
    δε ξερω αν εχει νοημα που τα λεω ολλα αυτα αλλα παρολο που δεν εχω χρονο ξενυχτισα λιγο να τα πω κ δεν εχω θεμα αν κανενας δε τα αποδεχτει, σημασια εχει να λεμε οτι πιστευουμε με επιχειρηματα κ οχι λογια του αερα, να ακομε τον αλλο κ να μην αποριπτουμε γιατι ετσι μας βολευει[οπως κανεις σε οτι εχω πει].

    κ μια τελευταια κουβεντα [δε εχει νοημα να ξανααπαντησω] ειπα οτι το fortsa ειναι δεξια/ακροδεξια ιστοσελιδα γιατι απ’τις αποψεις που διαβασα καποιες φορες ρωτησα γνωστους κ καποιους ασχετους κ ολοι ειχαν την ιδια αποψη.
    λυπαμαι αλλα ρωτηστε ασχετους ανθροπους σ’ολο το νησι κ θα παρετε την ιδια απαντηση.

    καλη συνεχεια αλλα να ξερετε οτι ο κοσμος δε τρωει κουτοχορτο.

    νασται καλα

    • Όταν δυο άνθρωποι βρίσκονται στο ίδιο σημείο, στην ίδια γειτονιά, τότε υπάρχει ίσως δυνατότητα επικοινωνίας. Ακόμη κι αν βρίσκονται στην ίδια πόλη, μακρυά ο ένας απ΄ τον άλλο, υπάρχει ελπίδα να επικοινωνήσουν αν φωνάξουν δυνατά ο ένας στον άλλο. Αν όμως βρίσκονται σε διαφορετικούς πλανήτες, όπως εμείς οι ίδιο, ότι και να πουν χάνεται στο διάστημα. Εσύ καταλαβαίνεις ότι θέλεις και μιλάς με βεβαιότητα για πράγματα που δεν έχεις ιδέα. Οπότε μείνε με τις στρεβλώσεις και τις μπερδεμένες ιδεοληψίες σου και καλά ξεμπερδέματα. Και καλή σου νύχτα…

  8. ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ

    ωραιος ο τιμος, που μας ειπε για τα εισοδηματα των εφοπλιστων κ.λ.π. αφου ξερουν οι φιλοι σου, ποια ειναι τα καλα σαιτ, να σου πουνε και για εκεινο, που γραφει οτι θελει και οπως θελει και δεν ανεβαζει τα σχολεια που δεν του αρεσει . ναι λεω για τη γνωστη [δημοσιογραφο] κιτρινου τυπου, η μηπως δεν καταλαβες ????? γιατι βλεπω οτι κανεις πολυ το κοροιδιο [εισαι μονιμα εκτος θεματος]

  9. ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ

    εχεις πολυ πλακα τιμο που βλεπεις να σε βριζουν κ.λ.π.[ενω εσυ βριζεις και συκοφαντεις] περιμενω το επομενο σχολιο σου παντα μετα τις 02.00 -04.00 πιστος στο ραντεβου σου…. Υ.Γ.φαινεται οτι εχεις καποιο προβλημα αυπνιας εμενα δεν με πειραζει , μην ξεκινησεις καποια θεραπεια, επωνυμε τιμο, κριτη ολων και παντογνωστη ,περιμενω με αγωνια να ακουσω και αλλα νεα απο σενα .με συμπαθεια ο σκλαβωμενος ελευθερος ελληνας

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *