Το θρυλικό πεντακοσαράκι της ΦΙΑΤ, που έδρεψε δάφνες προ 45ετίας και βάλε…
Η αξία ενός αυτοκινήτου-αντίκα εξαρτάται κυρίως από τέσσερα πράγματα: Α) την παλαιότητα, Β) την σπανιότητα, Γ) την αρχική του αξία αγοράς και Δ) την κατάσταση στην οποία διατηρείται. Πέρα απ΄αυτά όμως κι επειδή λίγο ή πολύ αντιμετωπίζεται σαν ένα έργο τέχνης, υπεισέρχεται κι ο υποκειμενικός παράγων, αυτό που λέμε προσωπικό γούστο. Που σημαίνει πως κάποιο μοντέλο που για τον ένα είναι ίσως το καλύτερο, δεν αποκλείεται για κάποιον άλλον να απέχει πολύ απ΄τις πρώτες του επιλογές.
Έχοντας υπ΄όψη μας όλα τα παραπάνω, εδώ ξεχωρίσαμε μια ντουζίνα μοντέλα που προσωπικά μας έκαναν την μεγαλύτερη εντύπωση, απ΄τις αντίκες που λαβαίνουν μέρος στο 45ο ράλλυ και τα παρουσιάζουμε εδώ, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει πως και πολλά απ΄τα υπόλοιπα αυτοκίνητα υστερούν…
Μια μεγάλη στάρλετ άγνωστης σε μας χρονολογίας…
Μια Πόρσε είναι πάντα κάτι το ξεχωριστό…
Το αυτό ισχύει και για την τετρακοσοπενηντάρα λιμουζίνα της Μερσεντές…
Ένα απ΄τα ομορφότερα προπολεμικά μοντέλα ο …συμπατριώτης μας!
Παρομοίως για το πανέμορφο ΦΟΡΝΤ με τον αριθμό (αγώνα) 100, που φαίνεται να είναι κυριολεκτικά λίρα εκατό!
Απ΄τα πολύ ξεχωριστά μοντέλα κι η BMW με τον αγωνιστικό αριθμό …1!
Πανέμορφο και το προπολεμικό κιτρινάκι με το Νο 102…
Για την Πόρσε τα είπαμε και πριν: κορυφή!
Και Πόρσε και 911!
Ο θρυλικός σκαραβαίος της VW δεν χρειάζεται συστάσεις μετά από έξι και βάλε δεκαετίες στους δρόμους! Ο συγκεκριμένος βέβαια (με το πομπέ παρπρίζ) είναι μιάμιση δεκαετία περίπου νεότερος…
Κι αφήσαμε τελευταίο τον υπέροχο βάτραχο της ΣΙΤΡΟΕΝ, που με την μοναδική υδροπνευματική ανάρτησή του αποτέλεσε μια κατηγορία από μόνος του, ενώ άφησε ανεξίτηλα σημάδια εξάρτησης σε όσους είχαμε την τύχη να συμβιώσουμε μαζί του εκεί κατά την δεκαετία του ΄70!
Συμπέρασμα: Όλα τους ήταν -και είναι- υπέροχα…