
Να ζήσεις Βασίλη και χρόνια πολλά!…

Μια ακόμη γιορτή γεννεθλίων -αυτή του Βασίλη Προδρομίτη- γιόρτσε η παρέα χθεςτο βράδυ και σε διάστημα μόλις ενός μήνα συμπληρώθηκαν όλες σχεδόν οι γεννέθλιες γιορτές των μελων της Και για όσους απορούν πως στην ευχή γίνεται να συμπίπτουν τόσα πολλά γεννέθλια μέσα στο κατακαλόκαιρο, τους λέμε πως αυτό είναι πολύ φυσικό. Γιατί τον παλιό καλό καιρό, εκεί περί τα μέσα του 20 αιώνα που δεν υπήρχαν ούτε τηλεοράσεις ούτε κινητά τηλέφωνα ή ατομικοί υπολογιστές με fb, τα περισσότερα παιδιά συλλαμβάνονταν με τα πρώτα κρύα (Νοέμβρη- Δεκέμβρη), οπότε φυσικό ήταν τα γεννητσούρια να προκύπτουν τέτοια εποχή…

Τα κεράκια άναψαν…

Και έσβησαν με την μια!

Η τούρτα μοιράζεται μαζί με την επικουρική (που είναι και σπιτική!)

Όπως συνηθίζεται, ο εορτάζων δεν έχει μόνιμη θέση, έτσι μεταφέρθηκε από τον Νότιο στον Βόρειο Πόλο (του τραπεζιού).

Οπότε μια φωτογραφία με τον Παντοδύναμο είναι απαραίτητη!
Χρόνια πολλά Βασίλη και οι επιθυμίες σου ευχές μας…
Υ.Γ. Τελικά όπως συνήθως συμβαίνει, τη νύφη την πλήρωσε ένας χωριάτικος αθώος οβελίας, (που ήτανε και πεντανόστιμος ο άτιμος…)
FortsaLefkada.gr