Η εκδήλωση θα γίνει την Κυριακή 14 Δεκέμβρη στις 18:00 στην Αίθουσα του Εργατικού Κέντρου.
Τις θέσεις του Κ. Σ. της ΚΝΕ για το Συνέδριο στις 18-21 Δεκέμβρη θα παρουσιάσει το μέλος του Γραφείου Περιοχής ΗΠΕΙΡΟΥ-ΚΕΡΚΥΡΑΣ-ΛΕΥΚΑΔΑΣ Βάσω Τσαρμπού.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.