Κατάφεραν να στείλουν τη γέφυρα για συντήρηση στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου!

1

Οι άρχοντες της περιφέρειας ζήλωσαν προφανώς τη δόξα των δημαρχιακών αρχόντων του Λιμενικού Ταμείου, που αποφάσισαν να επισκευάσουν την ξύλινη γέφυρα απέναντι απ΄το ΚΑΡΜΑ, και τους έκαναν ρελάνς, στέλνοντας την πλωτή γέφυρα “SANTA MAURA” για έλεγχο και συντήρηση στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου! Αμ πως! Όχι που θα τους άφηναν να δρέψουν εκείνοι μόνοι τους όλη τη δόξα του παραλογισμού και της παράνοιας!!

Φυσικά είναι βέβαιο πως θα ακούσουμε ότι φταίνε κάποιοι άλλοι πλην των καθ΄ύλην αρμοδίων, όμως στην Ελλάδα βρισκόμαστε που ποτέ δεν φταίνε οι αρμόδιοι, οπότε αυτό είναι πολυπαιγμένο κι αναμενόμενο…

2

Το Φέρυ Μπόουτ ΤΕΛΑΜΩΝ στη θέση του περιμένει ν΄ αναλάβει άμεσα υπηρεσία.

Η θλιβερή πραγματικότητα πάντως είναι πως η πλωτή γέφυρα φεύγει για σαράντα περίπου μέρες, κι ο αντικαταστάτης της που είναι το φέρυ με διπλή είσοδο “ΤΕΛΑΜΩΝ” είναι ήδη εδώ για να την αντικαταστήσει. Και θα είναι μια αντικατάσταση με ένα πολύ σημαντικό κουσούρι, που θα πλήξει κυρίως τον θαλάσσιο τουρισμό (που αυτή την περίοδο είναι στα φόρτε του), αφού η διέλευση  των σκαφών δεν θα γίνεται 24 φορές το 24ωρο όπως με την πλωτή γέφυρα αλλά μόνο 9! Τόσες θα είναι οι φορές που το φέρυ θα γυρίζει για να ελευθερώνει την διώρυγα και να διέρχονται τα σκάφη. Κι αυτή η ρύθμιση με την σειρά της θα προκαλέσει δυσλειτουργία και στην ροή των αυτοκινήτων, γιατί στις 3:30  το απόγευμα για παράδειγμα, που θα ανοίγει ο διάπλους μετά από τρισήμισι ώρες που ήταν κλειστός, τα (πολλά) σκάφη που θα έχουν μαζευτεί θα χρειάζονται πολύ περισσότερο χρόνο για να περάσουν απ΄ότι τώρα. Θα πρέπει ακόμα να υπολογίσουμε πως τα σκάφη θα είναι πολύ περισσότερα σε σύγκριση με την περίοδο λειτουργίας της γέφυρας, γιατί τώρα με το πλοίο δεν θα περνάνε ούτε τα μικρά και χαμηλά (βάρκες και ταχύπλοα) που πριν περνούσαν κάτω απ΄τον καταπέλτη της γέφυρας. Αν σε αυτό προσθέσουμε και τον ασύγκριτα μεγαλύτερο χρόνο που θα χρειάζεται το φέρυ για τις μανούβρες του, αντιλαμβάνεστε πως θα ζήσουμε σκηνές ροκ  κι ότι η ουρά των αυτοκινήτων, ιδιαίτερα τα Σαββατοκύριακα, καθόλου δεν αποκλείεται θα ξεπερνά κατά πολύ τον Άγιο Νικόλα…

3

Η μπετονιέρα με τον πορτοκαλί τσιμενταγωγό, επί τω έργω ολοκλήρωσης της γλίστρας και του πλαϊνού της στην μερά της Λευκάδας.

Θα πρέπει ακόμη να πούμε πως το Φ/Β ΤΕΛΑΜΩΝ θα συνδέει τις δυο ακτές αρκετά μέτρα πιο Βορειοανατολικά (προς την αμμόγλωσσα)  απ΄το σημείο της πλωτής γέφυρας που το πλάτος της διώρυγας είναι μικρότερο (60 μέτρα περίπου αντί 70) και γι αυτό το σκοπό ετομάζονταν μέχρι και σήμερα δυο νέες “γλίστρες”  για τους καταπέλτες του, με νέες μπίντες (δέστρες) και τσιμεντόστρωση…

4

Η γλίστρα στην πλευρά του Κάστρου όμως είναι τελειωμένη και φρεσκοστρωμένη …

Τελικά αποδείχνεται για μια ακόμη φορά πως για να οργανώσεις ακόμη και τα αυτονόητα δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται…

Θα περιμένουμε απ΄την περιφέρεια (ή απ΄την ΠΕ ΕΝΟΤΗΤΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ) να μας πουν πόσα εκατομμύρια ευρώ θα κοστίσει αυτή η ιστορία, γιατί κάτι μου λέει πως το συνολικό κόστος θα ξεπεράσει ακόμα και την αξία μιας καινούργιας πλωτής γέφυρας… Οπότε θα είχαμε γλιτώσει και την φασαρία…

Οι ώρες που έχει προγραμματιστεί να μετακινείται το φέρυ για ν΄ανοίγει η διέλευση των σκαφών (και να διακόπτεται η ροή των αυτοκινήτων) είναι στις: 05:00, 10:00, 12:00, 15:30, 18:00, 20:00, 22:00 και 24:00.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *