Με συννεφάκια η πρώτη συνάντηση για την φιλανθρωπική χοροεσπερίδα

αρχικη
Έγινε την Παρασκευή (20-1-2016)το βράδι στο κτίριο του Ορφέα η πρώτη συνάντηση των εκπροσώπων των πολιτιστικών σωματείων και συλλόγων της Λευκάδας, με την παρουσία του αντιδημάρχου ποιότητας ζωής, προκειμένου να συζητηθεί και να οργανωθεί η φιλανθρωπική χοροεσπερίδα με συμμετοχή όλων των σωματείων και με σκοπό την ενίσχυση αναξιοπαθούντων και σεισμοπαθών. Μόνο που παρότι στην αρχή φάνηκε πως ένα κλίμα συναίνεσης κι αισιοδοξίας επικρατούσε για την έμπνευση-πρόταση και τελικά εισήγηση του Σπύρου Παπουτσόπουλου, στην πορεία της συζήτησης -και κυρίως στα πηγαδάκια μετά- η προσπάθεια συνολικά δεν αποδείχτηκε και τόσο ανέφελη.

σωματ. 1

Ο Σπύρος Παπουτσόπουλος ενώ εξηγεί την πρόταση-εισήγησή του…

Κατ΄ αρχήν λοιπόν, αρκετά απ΄ τα παρόντα μέλη των σωματείων δήλωσαν απερίφραστα πως δεν μπορούν να δεσμεύσουν το σωματεία τους , αν πριν δεν ενημερώσουν τα διοικητικά τους συμβούλια, τα οποία και θα πάρουν την σχετική απόφαση. Ήταν μια πολύ λογική κι αναμενόμενη άλλωστε επιφύλαξη, αφού κανένας δεν μπορούσε να γνωρίζει τι ακριβώς θα αποφασισθεί.
Στη συνέχεια αρκετοί απ΄ τους παρευρισκόμενους είχαν ενστάσεις για την προτεινόμενη ημερομηνία διεξαγωγής της χοροεσπερίδας που προτείνονταν στη εισήγηση (27η Φεβρουαρίου 2016), θεωρώντας πως η περίοδος των Απόκρεω είναι ήδη υπερφορτωμένη πολιτιστικά απ΄ τις πολλές (ανεξάρτητες) αποκριάτικες εκδηλώσεις των σωματείων, η οποία -εκτός των άλλων- θα έχει εξαντλήσει την «δωροδοτική» δυνατότητα του κόσμου! Συμφωνήθηκε λοιπόν η φιλανθρωπική χοροεσπερίδα να μετακομίσει στον Απρίλη, ορίζοντας την 16η αυτού του μήνα σαν την καταλληλότερη ημέρα διεξαγωγής της…

σωματ. 2

Εμφανής ήταν ο προβληματισμός σε πολλούς απ΄την συνάντηση…

Συζητήθηκαν και κάποιες ιδέες και προτάσεις, για την αίθουσα, την πιθανή ορχήστρα, την ώρα έναρξης και την διάρκεια, το είδος της μουσικοχορευτικού περιεχομένου της εκδήλωσης, πόσα μέλη θα έχει η οργανωτική επιτροπή ώστε να εκπροσωπούνται όλοι οι συμμετέχοντες σύλλογοι, ενώ έγινε και μια χοντρική προεκτίμηση δαπανών και εισπράξεων. Στο τέλος λοιπόν αποφασίστηκε να ενημερωθούν τα διοικητικά συμβούλια των σωματείων και να γίνει νέα συνάντηση την μεθεπόμενη Παρασκευή (12 Φεβρουαρίου 2016), στην οποία και ο κάθε Σύλλογος θα καταθέσει και τις προτάσεις του.
Εξαιρετικό ενδιαφέρον όμως είχαν και τα πηγαδάκια που στήθηκαν έξω, μετά το τέλος της συνάντησης, όπου σε άτυπες συζητήσεις που είχαμε με κάποια απ΄ τα μέλη των σωματείων, προέκυψαν και νέοι προβληματισμοί. Αυτές όμως ήταν καθαρά προσωπικές τους απόψεις κι επειδή για να τις καταθέσουν ζήτησαν να είναι οφ δη ρέκορντ, γιατί δεν θα ήθελαν να δημοσιοποιηθούν πριν αποφασίσουν τα διοικητικά τους συμβούλια, τους το υποσχεθήκαμε. Γενικώς όμως μπορούμε να πούμε, πως κάποιοι προβληματίστηκαν με την παρουσία του αντιδημάρχου στην συνάντηση, επειδή είναι αντίθετοι με τα κάθε μορφής καπελώματα, όπως χαρακτηριστικά είπαν. Κυρίως όμως ήταν κάθετα αντίθετοι με την εμπλοκή των δημοτικών φορέων στην διαχείριση των εισπράξεων, όπως αυτή η διαχείριση προσδιορίστηκε στην συνάντηση! «Δεν φτάνει που ο Δήμος έχει καταργήσει κάθε ενίσχυση στα σωματεία, αλλά και τα ψίχουλα που μοιράζει, τα δίνει όπου τους αρέσει. Σιγά λοιπόν που θα τους βάλουμε να τα διαχειριστούν κι αυτά», κατέληξε με νόημα ο πιο αγριεμένος απ΄ τους «εκπροσώπους»!…
Παρ΄ ότι κατανοούμε τις οργανωτικές δυσκολίες αλλά και τους αγανακτισμένους της περίστασης, θεωρούμε την ιδέα της χοροεσπερίδας πάρα πολύ καλή, γι αυτό κι ελπίζουμε πως τελικά θα βρεθεί ο τρόπος αυτή να πραγματοποιηθεί…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *