Πραγματοποιήθηκε τη Πέμπτη 14/1/2016 στα γραφεία του Επιμελητηρίου Λευκάδας συνάντηση εκπροσώπων των τουριστικών φορέων προκειμένου να συζητήσουν το θέμα του brand name της Λευκάδας. Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά την παρουσίαση της μελέτης για το νέο brand του νησιού το περασμένο Νοέμβριο, ξεκίνησαν οι διαδικασίες για τη τελική αποτύπωση του (ονομασία, σλόγκαν και εικαστικό).
Στη συνάντηση οι συμμετέχοντες φορείς ενημερώθηκαν για όλες τις εξελίξεις αναφορικά με το συγκεκριμένο θέμα και συζητήθηκαν οι απόψεις όλων των εκπροσώπων προκειμένου να ολοκληρωθεί το τελικό στάδιο, που χρονικά εκτιμάται να παρουσιαστεί δημοσίως τον Απρίλιο. Το Επιμελητήριο Λευκάδας διατύπωσε την άποψη ότι το νέο brand αποτελεί μια άκρως καθοριστική ενέργεια για το τουριστικό μέλλον της Λευκάδας και είναι μείζονος σημασίας η ευρεία αποδοχή του, καθώς τέτοιες σημαντικές αποφάσεις επιβάλλουν τη συνέργεια και τη διατύπωση απόψεων από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.
Στη συνάντηση εκτός από το Πρόεδρο του Επιμελητηρίου, κο Σωτήρη Σκιαδαρέση και τα μέλη της Διοικητικής Επιτροπής του φορέα, Γιάννη Λιβιτσάνο, Γιώργο Μπουρδάρα και Στάθη Σκληρό, συμμετείχαν ο κος Γεώργιος Γεωργάκης, Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Λευκάδας, η κα Βασιλική Μπούρα από το Δήμο Μεγανησίου, ο κος Μανώλης Θερμός από την Ένωση Ξενοδόχων Λευκάδας, ο κος Διονύσης Γαζής, Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ενοικιαζομένων Δωματίων και Διαμερισμάτων Λευκάδας, η κα Χριστίνα Μπενέκη, Προϊσταμένη του Τμήματος ΤΕΙ Λευκάδας και ο κος Σπύρος Δαλλός, Διευθυντής της Μαρίνας Λευκάδας. Επίσης, συμμετείχε μέσω τηλεδιάσκεψης ο κος Γιάννης Μιχαηλίδης, επιστημονικός συνεργάτης του Επιμελητηρίου Λευκάδας σε θέματα τουρισμού.
Τέλος, συζητήθηκε η προσπάθεια συντονισμού όλων των φορέων για την τουριστική ανάπτυξη και προβολή της Λευκάδας. Όλοι οι συμμετέχοντες συμφώνησαν ότι αποτελεί ένα διαχρονικό πρόβλημα ,το οποίο από κοινού οφείλουν να επιλύσουν.
Για τη Διοικητική Επιτροπή
Ο Πρόεδρος
Σωτήρης Σκιαδαρέσης