Μια -ή μάλλον δυο- οφειλόμενες απαντήσεις (σε νυν και πρώην τοπικούς άρχοντες)

Νο 5

Μια -ή μάλλον δυο- οφειλόμενες απαντήσεις
Του ΝΙΚΟΥ ΓΑΖΗ

«Εκεί που μας χρωστούσανε μας πήραν και το βόδι» λέει ο σοφός λαός και ταιριάζει γάντι στην ανακατωσούρα που προκάλεσε η δημοσιοποίηση του καυγά μεταξύ αντιπεριφεριάρχη και βουλευτή στον Μητροπολιτικό Ναό, λίγο πριν αρχίσει η Δοξολογία για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου. Κι αντί οι υποκινητές του επεισοδίου να συναισθανθούν το βαρύ ατόπημά τους και να δώσουν εξηγήσεις ζητώντας παράλληλα συγνώμη απ΄ το λαό της Λευκάδας, ούτε λίγο ούτε πολύ, ζητούν και τα ρέστα απ΄ τον δημοσιογράφο (ή δημοσιογραφούντα, για να μην χαλάσουμε το χατίρι ορισμένων) που δημοσιοποίησε το γεγονός! Λες και φταίει το θερμόμετρο δηλαδή που δείχνει τον πυρετό…
Το αποτέλεσμα της αμετροέπειας αυτής ήταν να κατακλυστούν τα τοπικά μέσα απ΄ τις «απαντήσεις» πολλών και διαφόρων προς το δημοσίευμά μου στο fortsa lefkada.gr,( το οποίο σημειωτέον συνεχίζει να υπάρχει ανηρτημένο στην βιτρίνα με τον τίτλο «Ο περί πρωτοκαθεδρίας καυγάς του αντιπεριφερειάρχη» και μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να μπει και το διαβάσει, ώστε να έχει πλήρη αντίληψη του θέματος).
Πολλοί ήταν οι απαντούντες στο εν λόγω δημοσίευμα: Πρώτα-πρώτα το (νεόκοπο;) «γραφείο τύπου της ΠΕ Λευκάδας της ΠΙΝ», σαν -ας πούμε- αρμόδιο, αφού το θέμα αφορά τον προϊστάμενό τους αντιπεριφερειάρχη (και του οποίου τις απόψεις θεωρούμε πως εκφράζει). [Βέβαια η ξαφνική δημιουργία τέτοιου γραφείου -κι ιδιαίτερα η αποστολή της απάντησης από ιδιωτικό mail (gmail) κι όχι απ΄ το κλασσικό και γνωστό της αντιπεριφέρειας (pin.gov.gr) το οποίο σημειωτέον αναγράφεται πάνω στην απάντηση(!) μας βάζει σε διάφορες σκέψεις και υποψίες, μήπως το συγκεκριμένο μέηλ -ενδεχομένως και το γραφείο τύπου ολόκληρο- δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για τις ανάγκες της περίστασης… Στις ίδιες σκέψεις άλλωστε μας βάζει κι η επιλογή τους να στείλουν (υποτίθεται) την απάντηση και στο ΦΟΡΤΣΑ, χρησιμοποιώντας ένα παλιό και ανενεργό μέηλ κι όχι σε κείνο που η αντιπεριφέρεια μας στέλνει όλα τα δελτία τύπου!]… Μετά απάντησε ο προηγούμενος βουλευτής Λευκάδας που μας προέκυψε αυτόκλητος και θερμός συνήγορος του αντιπεριφερειάρχη! (Σ. Σ: Η σειρά «πρώτα» και «μετά» είναι εντελώς τυχαία, καθότι επειδή «οι απαντήσεις» δεν στάλθηκαν σε μας, οπότε δεν ξέρουμε και πια στάλθηκε πρώτη…) Πλην επειδή σαν «βαρυπενθών» και πονεμένος που είναι ο τέως, για τους λόγους που θα πούμε παρακάτω, θεωρώ πως απλά βρήκε την δικαιολογία για να εκφράσει την εμπάθειά του προς τον γράφοντα! Και τέλος κάποιοι γραφικοί θαμώνες του fb, γνωστοί επαίτες της δημοσιότητας, που συχνά διασκεδάζουν τους Λευκαδίτες με τις φαιδρότητές που αναρτούν… Βέβαια όλοι αυτοί οι «επιστολογράφοι» έκαναν ένα ανεπίτρεπτο ατόπημα: Έστειλαν την απάντησή τους στο δημοσίευμα του ΦΟΡΤΣΑ ΛΕΥΚΑΔΑ προς όλα τα τοπικά ΜΜΕ, εκτός όμως απ΄ το ίδιο το ΦΟΡΤΣΑ ΛΕΥΚΑΔΑ, στο οποίο υποτίθεται πως απαντούν! Κι επειδή αυτή η πρακτική κι αυτού του είδους η «δεοντολογία» έχει εμφανισθεί κατά κόρον στον τόπο μας τελευταία -και ως εκ τούτου έχει αποκτήσει ονοματεπώνυμο- δικαιούμαστε να υποπτευόμαστε την ύπαρξη συγκεκριμένου «συντονιστή» πίσω απ΄ όλη αυτή την ενορχηστρωμένη προσπάθεια…
Ας πάμε όμως στην ουσία του θέματος και ν΄ απαντήσουμε πρώτα στον αντιπεριφερειάρχη -και στο γραφείο τύπου του- και μαζί στο πρώτο μέρος των αιτιάσεων του πρώην βουλευτή, στις οποίες μπορεί να είναι κοινή η απάντηση, γιατί για τα υπόλοιπα που γράφει παρακάτω, θα έχει συμπληρωματική προσωπική απάντηση, όπως επιβάλλεται…
Γνωρίζω πολύ καλά το πρωτόκολλο που περιέχεται στο ΦΕΚ του 2006 που υπογράφεται απ΄ τον τότε υπουργό Εσωτερικών Π. Παυλόπουλο και τι ακριβώς αυτό προβλέπει. Όπως όμως γνωρίζω εξίσου καλά, πως τουλάχιστον στην μονοεδρική Λευκάδα, από το 2006 που ισχύει αυτό και μετά, ουδέποτε -με εξαίρεση την προχθεσινή επέτειο της 28ης Οκτωβρίου- ο νομάρχης ή ο αντιπεριφερειάρχης μπήκε μπροστά απ΄ τον βουλευτή, είτε υπήρχε είτε δεν υπήρχε στην εκδήλωση εκπρόσωπος της κυβέρνησης. Παρατηρούμε δηλαδή πως εδώ εφαρμόζονταν ένα κατά κάποιο τρόπο τοπικό «εθιμικό» δίκαιο, που ήθελε σταθερά τον βουλευτή να προηγείται. Και οι φωτογραφίες που συνοδεύουν τόσο την ανάρτηση στο ΦΟΡΤΣΑ όσο και τούτη την απάντηση, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφισβήτησης γι αυτό…
Όμως η αφετηρία -και το ζουμί- του δημοσιεύματός μου δεν ήταν το πρωτόκολλο ούτε ποιος έπρεπε να είναι πρώτος και ποιος δεύτερος. Και μάλιστα απορώ πως δεν το αντελήφθησαν αυτό οι διαμαρτυρόμενοι πρώην και νυν αιρετοί! Γιατί το ζήτημα που κέντρισε το δημοσιογραφικό ενδιαφέρον σ΄ αυτή την υπόθεση, όπως και το ενδιαφέρον του κόσμου φαντάζομαι, δεν ήταν τι λέει και τι δεν λέει το πρωτόκολλο, αλλά ο αδιανόητος δημόσιος διαπληκτισμός δυο κορυφαίων θεσμικών παραγόντων του τόπου και μάλιστα για εντελώς ασήμαντη αφορμή, που συνέβη σε μια θρησκευτική τελετή μνήμης και τιμής των πεσόντων υπέρ Πατρίδας! Αυτός άλλωστε είναι κι ο λόγος που το δημοσίευμά μου ξεκινάει με αναφορά στον «περί όνου σκιάς» μύθο του Αισώπου, που είναι ο πιο αντιπροσωπευτικός για τις περιπτώσεις που απασχολούμαστε με ανάξια λόγου πράγματα…
Συνεπώς, όχι μόνο δεν είναι προϊόν άγνοιας το δημοσίευμά μου, όπως διατείνονται οι επιστολογράφοι, αλλ΄ αντίθετα, αποδίδει με απόλυτη ακρίβεια, τόσο την πραγματικότητα της προχθεσινής εκδήλωσης όσο και τι συνέβαινε στις προηγούμενες αντίστοιχες εθνικές επετείους. Απορώ όμως με τους ανθρώπους της ΠΕ που επιστράτευσαν και υιοθέτησαν(!) ένα ανεύθυνο δημοσίευμα στο fb κάποιου, τον οποίο -μάλλον αυθαίρετα- μας παρουσιάζουν σαν «επιφορτισμένο από πλευράς δήμου για την γενική οργάνωση»! Επιτρέψτε μου κύριοι της ΠΕ να αμφισβητήσω αυτό τον ισχυρισμό σας, πρώτον γιατί ποτέ δεν ανακοινώθηκε κανένας τέτοιος (δι)ορισμός, δεύτερον γιατί πουθενά στην εκδήλωση δεν τον είδαμε να ασκεί τέτοιο ρόλο και τρίτον γιατί οι επιφορτισμένοι των δημόσιων φορέων και οργανισμών εκφράζονται με άλλους πολύ πιο υπεύθυνους τρόπους κι όχι με αναρτήσεις αυτού του επιπέδου στον προσωπικό τους λογαριασμό στο fb. Και δεν προτίθεμαι να σχολιάσω περισσότερο αυτό το πράγμα, γιατί όπως προείπα δεν ασχολούμαι με φαιδρότητες…
Εκπλήττομαι πάντως που πρέπει εγώ να σας θυμίσω, πως την αρμοδιότητα για τις εθνικές επετείους και τους εορτασμούς των την έχετε εσείς (η ΠΕ) κι όχι ο δήμος ή οι επιφορτισμένοι του…

——————————————————————

Τώρα να μου επιτραπεί να δώσω μια μικρή απάντηση προσωπικά προς τον προηγούμενο βουλευτή Λευκάδας, που μου έκανε την τιμή να ασχοληθεί μαζί μου και τα κατάφερε να …εκτεθεί τόσο! Πριν απ΄ αυτό όμως, θέλω να του καταθέσω την συμπάθειά μου και να τον διαβεβαιώσω για δυο πράγματα: Το πρώτο είναι πως αντιλαμβάνομαι τον πόνο του και κατανοώ τι σημαίνει για κάποιον, όχι μόνο να ενταφιάζει τόσο πρόωρα τα όνειρά του για μεγάλη πολιτική καριέρα, αλλά και να μένει φορτωμένος μ΄ ένα βαρύτατο αρνητικό ρεκόρ, που είναι πολύ αμφίβολο αν ποτέ θα καταρριφθεί από κάποιον άλλον στο μέλλον! Γιατί εφταμηνίτικος βουλευτής, που να είναι πρωταθλητής της αποτυχίας χωρίς την παραμικρή επιτυχία για τον τόπο του, που θα καταφέρει στο επτάμηνό του αυτό ένα πλεονέκτημα 1075 ψήφων να το μετατρέψει σε μειονέκτημα 182 ψήφων, να χάσει συνολικά 1257 ψήφους, (αριθμό τεράστιο για τα μικρά αριθμητικά δεδομένα της Λευκάδας), τη στιγμή κατά την οποία το κόμμα του πανελλαδικά πήγε άριστα, πάρα πολύ δύσκολα θα ξαναβρεθεί… Το δεύτερο είναι πως εγώ στα δημοσιεύματά μου, ποτέ δεν ασχολούμαι με τα πρόσωπα αλλά μόνο με τις πράξεις και τις παραλείψεις τους και μόνον εφόσον αυτές αφορούν στην άσκηση των καθηκόντων τους και στο δημόσιο συμφέρον. Ως εκ τούτου ποτέ δεν καταφέρομαι εναντίον κανενός προσωπικά, ούτε βέβαια και κατά του ίδιου, παρόλη την εμπάθεια που αυτός ξεχειλίζει εναντίον μου…
Και τώρα επί της «απαντητικής επιστολής» του: Αφού πρώτα τον ευχαριστήσω που με διαβάζει «έστω και περιστασιακά», θέλω να τον διαβεβαιώσω πως δεν έχω απορίες πλην μιας: Δεν κατανοώ γιατί τον ενόχλησε ο χαρακτηρισμός μου “κομματικός ομογάλακτος” με τον αντιπεριφερειάρχη; Αρνείται δηλαδή πως εκλέχτηκαν κι οι δυο τους με την υποστήριξη του ΣΥΡΙΖΑ ή μήπως …δεν κατάλαβε τον όρο;
Και λίγο πιο κάτω στην απάντησή του, αφού ανακαλύπτει την υποτιθέμενη «εμπάθειά μου» εναντίον του, «καταφέρνει» να μπερδέψει στο θέμα των παρελάσεων τον …Ιατρικό Σύλλογο και τις εκλογές του, αλλά και την …σύζυγό μου καθώς και την ένσταση που αυτή κατέθεσε (για τα τέρατα και σημεία που με ευθύνη του παρατηρήθηκαν στις εκλογικές διαδικασίες του). Να του ξεκαθαρίσω λοιπόν, πως ούτε εγώ εμπλέκομαι στις επαγγελματικές υποθέσεις της συζύγου μου, ούτε κι εκείνη στα δικά μου γραπτά. Βέβαια ασχολήθηκα δημοσιογραφικά τότε με τις εκλογές του Ι.Σ. λόγω των αμέτρητων και απίστευτων παρατυπιών, παραλήψεων και μεθοδεύσεων που ο πρώην κατηγορήθηκε πως έκανε (σαν απερχόμενη διοίκηση), όπως ακριβώς θα έκανα ακόμα και στην περίπτωση που η σύζυγός μου δεν είχε καμιά απολύτως σχέση με το ιατρικό επάγγελμα! Ας μην ξεχνά άλλωστε, πως με τα έργα και τις ημέρες του εκείνης της περιόδου ασχολήθηκαν κι άλλα τοπικά ΜΜΕ. Σ΄ένα απ΄ αυτά μάλιστα, ο ίδιος εγκαινίασε το πρωτοφανές για τον τόπο μας σύστημα, να καταθέτει ο βουλευτής αγωγή σε ΜΜΕ για την απολύτως δικαιολογημένη κριτική που του άσκησαν…
Απ΄ αυτό όμως αποκαλύπτεται πως ο πρώην βουλευτής ακόμα βρίσκεται υπό το κράτος μεγάλης σύγχυσης και ταραχής και μπερδεύει δραματικά τα πράγματα. Γιατί το πώς υπέστη ο ίδιος μια απίστευτη και πολύ επώδυνη συντριβή, όπως δείξαμε και παραπάνω, είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο. Όταν όμως ο ίδιος μιλάει για συντριπτική ήττα που δήθεν υπέστη η σύζυγός μου, η οποία στις εκλογές του Ι. Σ. το μόνο που επεδίωξε ήταν να εκλεγεί στο Δ. Σ. και το πέτυχε (και μάλιστα πρώτη απ΄ το ψηφοδέλτιο που συμμετείχε), τότε γίνεται φανερή και στους μη ειδικούς της ψυχικής υγείας η σύγχυση που τον διακατέχει κι η ανάγκη που ενδεχομένως έχει για βοήθεια…
Στο μόνο που ο πρώην έχει δίκιο και συμφωνούμε μαζί του, είναι ότι στις 25-3-2015 δεν διεξήχθη παρέλαση λόγω βροχής. «Ξέχασε να μας πει όμως πως τότε έγιναν κανονικά, τόσο η Δοξολογία στην Μητρόπολη όσο και η κατάθεση στεφάνων, έστω υπό βροχή, στο Ηρώο της παραλίας. Και στις δυο λοιπόν αυτές φάσεις, όπως επιβεβαιώνεται κι απ΄ τις επισυναπτόμενες φωτογραφίες, ο ίδιος (σαν βουλευτής) προπορεύτηκε του αντιπεριφερειάρχη, παρότι δεν παρίστατο εκπρόσωπος της κυβέρνησης. Κι αναρωτιέται ο κάθε πολίτης αυτού του τόπου: Γιατί λοιπόν τότε δεν τηρήθηκε το πρωτόκολλο του ΦΕΚ για το οποίο κόπτονται τώρα; Κι επειδή κυκλοφόρησαν διάφορα, τους προειδοποιούμε ούτε να διανοηθούν να μαγειρέψουν εκ των υστέρων κανέναν ψευτοδιορισμό, γιατί θα διαψευσθούν παταγωδώς και θα γελάσει κάθε πικραμένος. Αφήστε που το ΦΕΚ (που οι ίδιοι επικαλούνται) είναι σαφέστατο, ότι η αλλαγή των θέσεων που προβλέπει ( τον βουλευτή πριν από νομάρχη-αντιπεριφερειάρχη) για να ισχύσει, πρέπει αυστηρά ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης να είναι υπουργός, υφυπουργός ή γεν. γραμματέας υπουργείου… Ούτε βουλευτής, ούτε περιπτεράς, ούτε οτιδήποτε άλλο!
Το αν ο πρώην πήρε ή δεν πήρε βουλευτικό αυτοκίνητο και αν κατέβαλλε ή όχι στο κόμμα του το προβλεπόμενο (απ΄ τον κανονισμό του) ποσοστό της βουλευτικής του αποζημίωσης, ακόμη κι αν αληθεύουν, αυτά ούτε μας αφορούν ούτε μας ενδιαφέρουν.
Για το «μάθημα Αγωγή του Πολίτη» που …προσφέρθηκε να μου κάνει, ο ίδιος είναι μεν εντελώς εκτός θέματος , εγώ όμως κατανοώντας την δύσκολη θέση του δεν τον συνερίζομαι. Τα είπαμε άλλωστε παρά πάνω αυτά…
Τέλος τον διαβεβαιώνω πως εγώ με τα γραπτά μου, ουδέποτε επεδίωξα να προσφέρω υπηρεσίες, ούτε στον νυν βουλευτή ούτε και σε κανέναν άλλον. Κατανοώ πως δυσκολεύεται να το καταλάβει βέβαια, (γιατί οι δικές του παρέες λειτουργούν διαφορετικά), αλλά έτσι είναι. Όσο δε αφορά την προτροπή του να ζητήσω συγνώμη «έστω και απ΄ αυτούς τους λίγους επισκέπτες του site» (σ.σ. εννοεί του ΦΟΡΤΣΑ ΛΕΥΚΑΔΑ), προτιμώ αφού είναι λίγοι -καθώς γράφει- να τους …τηλεφωνήσω καλύτερα…
Του ευχόμαστε περαστικά του και γρήγορα…
—————————————————–
Υ.Γ. 1: Επισυνάπτονται επτά φωτογραφίες με τις λεζάντες τους, που δείχνουν ξεκάθαρα πως στη Λευκάδα σε όλες τις εθνικές επετείους προπορεύονταν ο βουλευτής του αντιπ/ρχη, παρότι δεν υπήρχε εκπρόσωπος της κυβέρνησης.

Υ.Γ. 2: Μήπως οι εγκαλούντες μας θα είχαν την ευαισθησία να εξηγήσουν σε μας και προπαντός στον κόσμο, πως κι «έτυχε» ο «επιφορτισμένος του Δήμου» να κυκλοφορεί στην Δοξολογία έχοντας στην τσέπη του (σε πρώτη ζήτηση!) το σχετικό ΦΕΚ και να το μοστράρει όπου χρειαζόνταν; Γιατί αυτό βέβαια, αποκαλύπτει πέρα από κάθε αμφιβολία, πως όλα -και προπαντός ο καυγάς- ήταν απολύτως σχεδιασμένα και προμελετημένα!!

Υ.Γ. 3: Μετά κι απ΄ αυτό, ας ελπίσουμε πως οι επιστολογράφοι μας έμαθαν ότι δεν ήξεραν και θα συνειδητοποιήσουν πως με αδικούν στον λίβελό τους. Συνεπώς δεν θα επιμείνουν να εκτίθενται με την πλάνη τους και κυρίως θα ζητήσουν συγνώμη (όχι από μένα αλλά απ΄ τους Λευκαδίτες) γι αυτά τα καμώματά τους…

ΝΙΚΟΣ ΓΑΖΗΣ

No 1

No 2

No 3

No 4

Νο 6

 

Νο 7

 

Επίσης ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΝΤΑΙ:

Α. Η απάντηση του πρώην βουλευτή:

Σχετικά με το δημοσίευμα https://www.fortsalefkada.gr/gelio/fotoromantsa/24314/ :
Όταν δεν έχει κανείς τι να κάνει και είναι και κολλημένος ,πιάνει και γράφει ό,τι του κατέβει, χωρίς να ελέγξει τίποτα πριν το γράψει, και αναφέρομαι σε πρόσφατη ανάρτηση του Κου Γαζή στο προσωπικό του site.
Όταν η εμπάθεια βαπτίζεται δημοσιογραφία, φυσικό είναι να καταλήγει σε τέτοια ατοπήματα, κοινώς πατάτες, για τα οποία ουδέποτε είχε το θάρρος να ζητήσει μία συγνώμη, αν και δεν το περιμένω, μιας και διαβάζοντας τον περιστασιακά βλέπω ότι διεκδικεί για τον εαυτό του το Παπικό αλάθητο.
Αν έκανε τον κόπο πριν αρχίσει να πυροβολεί, δημοσιογραφικά εννοώ, να διάβαζε το ΦΕΚ 1488/6-10-2006 θα του είχαν λυθεί όλες οι απορίες, και για όλο το διάστημα από τις 25-3-2014 που αναφέρεται.
Όσο για τα περί ομογάλακτου Βουλευτή , είναι γνωστή η εμπάθεια του προς το πρόσωπό μου, η οποία έχει εκδηλωθεί επί καθημερινής βάσεως μέχρι σημείου εμμονής, από τον Οκτώβριο του 2014, όταν στις εκλογές του τοπικού Ιατρικού Συλλόγου η συνυποψήφια σύζυγός του υπέστη συντριπτική ήττα, η δε επί μήνες πολυδιαφημισμένη από αυτόν ένστασή της κατέληξε στα αζήτητα των Δικαστηρίων από παράληψη (;) του Δικηγόρου της, όπως γράφτηκε σε ολοσέλιδο ρεπορτάζ τοπικής εφημερίδας, και για το οποίο, αν και κατά τα άλλα λαλίστατος, δεν πληροφορηθήκαμε αν ζητήθηκαν ευθύνες.
Να του υπενθυμίσω ότι στις 25-3-2015 δεν διεξήχθη παρέλαση λόγω των καιρικών συνθηκών. Να είναι σίγουρος ότι το τελευταίο που με έχει απασχολήσει στη ζωή μου είναι η επίδειξη και στο πλαίσιο αυτής της στάσης ζωής είμαι ο μοναδικός Βουλευτής Λευκάδας που δεν πήρε ούτε βουλευτικό αυτοκίνητο ούτε συνοδό αστυνομικό. Επίσης ως Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κατέβαλα το 46% της βουλευτικής μου αποζημίωσης (2300 €) για ενίσχυση του κόμματος και κοινωνικές δράσεις μέσω αυτού.
Θέλω ακόμη να πληροφορήσω τον ‘’δημοσιογράφο’,’ μιας και συλλαμβάνεται παντελώς άσχετος, μη γνωρίζοντας ούτε τα στοιχειώδη του πολιτεύματος περί διάκρισης των Εξουσιών, ότι ο Βουλευτής δεν είναι ο πρώτος τοπικός άρχοντας όπως αναφέρει στον υπότιτλο της φωτογραφίας από την κατάθεση στεφάνου στις 25-3-2014. Τοπικοί άρχοντες είναι οι τοπικά εκλεγμένοι (Αντιπεριφερειάρχης, Δήμαρχος ) να διοικήσουν τον τόπο. Ο Βουλευτής είναι μέλος της Νομοθετικής Εξουσίας εκπροσωπώντας τους πολίτες της εκλογικής του περιφέρειας στη Βουλή λόγω του αντιπροσωπευτικού συστήματος στις σύγχρονες Δημοκρατίες.
Δε νομίζω ότι με τα γραπτά του προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες στον νυν Βουλευτή, μάλλον τον απαξιώνει. Δικαίωμα του.
Πιστεύω, αν και δεν το ελπίζω, για πρώτη φορά να επιδείξει αξιοπρέπεια και να παραδεχθεί το λάθος του ζητώντας συγνώμη, έστω και από αυτούς τους λίγους επισκέπτες του site.

ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Περιφερειακός Σύμβουλος Περιφερειακής Ενότητας Λευκάδας, ΠΙΝ.
Τέως Βουλευτής Λευκάδας.

————————————————————–

Β. Το Δελτίο Τύπου απ΄την “Γραμματεία Τύπου” του κ. Αντιπεριφερειάρχη Λευκάδας:

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ
——–
Ταχ. Δ/νση : Διοικητήριο Ταχ. Κώδικας : 31 100

FAX : 26453-60705

Τηλέφωνο : 26453-60700                                                                                                                                                           Λευκάδα, 2-11-2015

E-mail: antipin.lef@pin.gov.gr

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Επειδή αναρτήθηκε σε τοπικό site, και συγκεκριμένα στο fortsalefkada.gr, άρθρο υπογεγραμμένο από τον διαχειριστή του Νίκο Γαζή σχετικά με την παρέλαση και τη σειρά των επισήμων, το οποίο δεν έχει βεβαίως καμία σχέση με την πραγματικότητα, θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους πολίτες και κατ επέκταση και τον Κο Γαζή, για τον οποίο θα δεχθούμε καλόβουλα ότι είχε πλήρη άγνοια του θέματος, ότι τηρήθηκαν ακριβώς τα προβλεπόμενα.
Παραπέμπουμε τον Κο Γαζή στο ΦΕΚ1488/6-10-2006 το οποίο καλούμε να διαβάσει , ώστε να του λυθούν όλες οι απορίες, ακόμα και αυτές για τις οποίες προσπαθεί να δικαιολογηθεί εκ των υστέρων δηλ. τις αναφερόμενες στο 2014.
Για το θέμα δε της θέσεως στην Μητρόπολη παραθέτουμε αυτούσια απάντηση του κ. Πολίτη Σπύρου επιφορτισμένου από πλευράς Δήμου για την γενική οργάνωση:
«Εδώ ο κόσμος πνίγεται και οι δημοσιογραφούντες δημοσιογράφοι στη Λευκάδα , ασχολούνται με το προβάδισμα στις τελετές και στις παρελάσεις, διαστρεβλώνοντας την αλήθεια και όντας αδιάβαστοι στα περί των προβαδισμάτων. Αποδίδουν δε ταπεινά ελατήρια, στον αντιπεριφερειάρχη ενώ αυτός αν και το δικαιούτο , παραχώρησε την θέση του εντός της εκκλησίας στον κ. Καββαδά Αθανάσιο, βουλευτή Λευκάδας, ο οποίος και απαίτησε να είναι πρώτος στη σειρά. Πλήρης παραβίαση του ειδικού ΦΕΚ. Ο αντιπεριφερειάρχης προσπάθησε να μη πληγώσει τον εγωισμό του νεοεκλεγέντος βουλευτή… Και περισπούδαστη του γράφοντος ανάλυση, με αναφορές που νομίζει ότι θα μειώσει τον αντιπεριφερειάρχη ενώ στην ουσία και στη πράξη θάβει τον Βουλευτή, υποστηρίζοντας την άποψη του κ. Καββαδά που είναι λαθεμένη. Πού βρίσκεται λοιπόν η έπαρση και ο αγώνας για την πρωτιά;
Πάντως όχι στον αντιπεριφερειάρχη. Και μια και υπάρχει κι αναφορά στο παρελθόν , ας πληροφορηθεί ο δημοσιογραφών ότι και πέρσι ήταν σωστό το προβάδισμα και φέτος. Και αυτό συμβαίνει γιατί διαφοροποιούνται τα πράγματα όταν υπάρχει κυβερνητικός εκπρόσωπος (πέρσι) ή όταν δεν υπάρχει όπως φέτος. Είναι όμως τόση η πρεμούρα για τη νομιζόμενη αντιπολίτευση στο τύπο της Λευκάδας, που την πάτησε κατά το κοινώς λεγόμενο».
Το να αναγνωρίζει κανείς το λάθος του, με την προϋπόθεση ότι αυτό δεν ήταν εσκεμμένο, υποδηλώνει θάρρος Κε Γαζή.
Η πολιτική κουλτούρα του Κου Αντιπεριφερειάρχη είναι παντελώς ξένη προς αυτά τα οποία προσπαθείτε να του προσάψετε. Τέτοια φαινόμενα αναζητείστε σε άλλους πολιτικούς χώρους .

ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ
ΠΕ ΛΕΥΚΑΔΑΣ

Σημείωση Σύνταξης: Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας

…Τα συμπεράσματα δικά σας…

2 σχόλια

  1. Κε Νικο συγνωμη αλλά η επιστήμη στην περιπτωση σου σηκωνει τα χερια. Σου πετανε στα μουτρα το νομο και εσυ βαζεις φωτορομαντσα.Ενα συγνωμη δεν βλαπτει.

    • Αγαπητέ Ποκοπίκο θα έπρεπε ίσως να ξέρετε πως συχνά το έθιμο (ή εθιμικό δίκαιο) υπερτερεί του νόμου (δηλαδή του πρωτοκόλλου που υπάρχει εδώ). Αλλά πάντως αν μετά απ΄όλα τούτα που διαμείφθηκαν εσείς καταλάβατε πως το πρόβλημα ήταν οι θέσεις και το πρωτόκολλο, τότε σηκώνω εγώ τα χέρια ψηλά για την περίπτωσή σας!
      Πάντως μην απελπίζεσθε, μικρός είστε ακόμη (καθότι Ποκοπίκος) οπότε δεν χάθηκε κάθε ελπίδα. Μπορεί όταν μεγαλώσετε να μάθετε…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.