Το τρίτο μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο “έπιασε” Πειραιά

κρουζ1

“Quantum of the Seas”: Ένα πλωτό θέρετρο στον Πειραιά!
Το συνολικού μήκους 347 μέτρων σκάφος διαθέτει 2.090 καμπίνες, και έχει δυνατότητα να φιλοξενήσει 4.905 επιβάτες και πλήρωμα 1.500 ατόμων.

Το πλοίο, το οποίο ολοκληρώθηκε και παραδόθηκε στην Royal Caribbean International τον Οκτώβριο του 2014, πραγματοποίησε το παρθενικό του ταξίδι τον Νοέμβριο του 2014 και είναι το μεγαλύτερο νεότευκτο που δένει στο λιμάνι του Πειραιά.
Οι υπερπολυτελείς παροχές του περιλαμβάνουν καζίνο, γήπεδα μπάσκετ, τοίχο αναρρίχησης, ειδική πίστα για συγκρουόμενα, χώρους παραστάσεων, προσωμοιωτές σέρφινγκ και ελεύθερης πτώσης, ακόμη και bar tenders – βιονικά ρομπότ που φτιάχνουν ό,τι τραβά η όρεξη του κάθε επιβάτη.
Επίσης, οι πιο «οικονομικές» καμπίνες διαθέτουν εικονικό μπαλκόνι με «θέα» τα κύματα της θάλασσας.
Όσο για τις τιμές, ξεκινούν από 1.200 δολάρια το άτομο για μία εβδομάδα, ενώ για τις πιο πολυτελείς καμπίνες με δικό τους προσωπικό η τιμή εκτοξεύεται στα 10.000 δολάρια.
Η υποδοχή του πλοιάρχου στον ΟΛΠ
Τον καπετάνιο του πλοίου, Srecko «Felix» Ban αλλά και μέλη του πληρώματος υποδέχθηκε σήμερα η διοίκηση του ΟΛΠ Α.Ε., παρουσία του Αναπληρωτή υπουργού Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα, της υπουργού Τουρισμού κας Έλενας Κουντουρά, του Πρέσβη των ΗΠΑ David Pearce του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ Π. Λειβαδά, του Δημάρχου Πειραιά Ιωάννη Μώραλη, του εκπρόσωπου της εταιρίας RCI Ανδρέα Στυλιανόπουλου και παραγόντων της ναυτιλίας.
«Σας υποδεχόμαστε σε ένα λιμάνι 2.500 ετών ιστορίας, σε έναν καινούργιο Προβλήτα που φέρει το όνομα του Αθηναίου Ηγέτη Θεμιστοκλή, νικητή της Ναυμαχίας της Σαλαμίνας κατά της Περσικής Αυτοκρατορίας, αλλάζοντας έτσι τον ρου της ιστορίας για ολόκληρο το δυτικό κόσμο», τόνισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ, Γιώργος Ανωμερίτης.
«Σας υποδεχόμαστε όμως και σε ένα ασφαλές και σύγχρονο λιμάνι, το λιμάνι του Πειραιά, το μεγαλύτερο λιμάνι κρουαζιέρας της Ανατολικής Μεσογείου, στο οποίο τα κρουαζιερόπλοια της Royal Caribbean International φιλοξενούνται με άριστη συνεργασία και παροχή ποιοτικών υπηρεσιών», πρόσθεσε.
Στην ανταπάντηση του ο πλοίαρχος κ. Srecko ευχαρίστησε τον ΟΛΠ Α.Ε. για την υποδοχή και την άψογη εξυπηρέτηση που έτυχε το πλοίο και οι επιβάτες του.

Πηγή:www.ethnos.gr

Και το σχόλιο του ΦΟΡΤΣΑ ΛΕΥΚΑΔΑ: Εντυπωσιακό αναμφίβολα το τεράστιο αυτό πλοίο και με σχεδόν βέβαιη την μεγάλη κερδοφορία για τους ιδιοκτήτες του!

Γνωρίζοντας όμως σε βάθος την διαδικασία της κρουαζιέρας, διατηρώ σοβαρές επιφυλλάξεις κατά πόσο το πλοίο αυτό μπορεί να προσφέρει την πραγματικά αξέχαστη εμπειρία που συνήθως προσδοκεί ο μέσος επιβάτης. Γιατί καλά είναι τα εντυπωσιακά “χάι-τεκ” που διαθέτει, δεν μπορεί όμως να προσφέρει την προσωπική επαφή με πλοίο και πλήρωμα που προσέφεραν τα παλιότερα και μικρότερης χωρητικότητας κρουαζιερόπλοια (των 500-700 επιβατών). Εκεί ο επιβάτης ήταν κάποιος, είχε την άμεση επαφή αλλά και την προσοχή των ανθρώπων του πλοίου (πληρώματος και καλλιτεχνικού ή άλλου προσωπικού), συνομιλούσε και φωτογραφίζονταν με τον πλοίαρχο, γνωρίζονταν -και ειδικά οι κυρίες- διασκέδαζαν ή ακόμη και χόρευαν με τους αξιωματικούς του. Σ΄αυτό τον γίγαντα, αντίθετα, ο επιβάτης είναι απλώς ένας αύξων αριθμός κι ένα απ΄τα ονόματα (μεταξύ των χιλιάδων) στην λίστα των επιβατών, ενώ αποτελεί μια ασήμαντη κι ανώνυμη μονάδα του όλου συστήματος. Τον πλοίαρχο βέβαια δεν τον βλέπει ούτε με κιάλια, ούτε καν τους αξιωματικούς του, η “ουρά” (ή διαφορετικά η “λάϊνα”) για την κάθε υπηρεσία πάει σύννεφο -γιατί δεν γίνεται αλλιώς- κι οι παροχές που απολαμβάνει είναι εντελώς απρόσωπες κι απολύτως κονσερβοποιημένες”…

Και πιστέψτε με, δεν είναι αυτό που πραγματικά επιθυμεί, όποιος έχει γνωρίσει τα προηγούμενα…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *