Η Δημοτική Κίνηση “Αλλάζουμε Πορεία” για το Τουριστικό Περίπτερο

Η Δημοτική Κίνηση “Αλλάζουμε Πορεία” για το Τουριστικό Περίπτερο

05.04.2021

“Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση

     ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΟΡΕΙΑ”

          ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Τουριστικό Περίπτερο,

μήπως όσα θέλουν να βλέπουμε, είναι η σκιά που ρίχνουν αυτά που δεν θέλουν να βλέπουμε;

 

Έχουν γραφεί αρκετά για το ζήτημα του τουριστικού περιπτέρου και των συνοδών εγκαταστάσεων κατά το τελευταίο τρίμηνο μετά από σιωπή ετών, είτε λόγω άγνοιας, είτε λόγω αδιαφορίας, είτε ίσως και  σκοπίμως.

Έφτασαν μάλιστα κάποιοι οι οποίοι “κοιμόταν τον ύπνο του δικαίου”, να μας κουνήσουν και το δάχτυλο …όταν αναδείξαμε το θέμα.

Μετά και τη συνεδρίαση του Δ.Σ. του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λευκάδας, με 1ο θέμα  την «επικαιροποίηση της αριθμ. 10/2020 απόφασής του περί παραχωρήσεως της  χρήσης του τουριστικού περιπτέρου και των λουτρικών εγκαταστάσεων…», θεωρούμε χρέος μας να αναφερθούμε στις ενέργειες της δημοτικής μας Παράταξης “ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΟΡΕΙΑ” προκειμένου να αναδειχθεί η εξέλιξη της εκμίσθωσης του συγκροτήματος, αλλά και στα όσα αποκαλύφθηκαν στο διάστημα που μεσολάβησε μεταξύ της συνεδριάσεως του Δημοτικού Συμβουλίου που προκαλέσαμε ως δημοτική παράταξη στις 12 Φεβρουαρίου και σήμερα.

Υπενθυμίζουμε ότι με την εκλογή μας στα νέα όργανα του Δήμου, βρήκαμε την κατάσταση διαμορφωμένη και με αναδειγμένη την πλειοδότρια εταιρεία στο διαγωνισμό που έγινε.

Υπενθυμίζουμε επίσης ότι το τουριστικό περίπτερο, οι συνοδές εγκαταστάσεις και ο χώρος εντός του οποίου βρίσκονται τα κτίρια, είναι αποκλειστικής δικαιοδοσίας της Διοίκησης του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λευκάδας.

Το Δημοτικό Συμβούλιο δεν έχει καμιά δικαιοδοσία και ως εκ τούτου η όποια γνώμη ή απόφασή του, έχει μόνο θεωρητική βαρύτητα για τη Διοίκηση του Λιμενικού Ταμείου. Επιπροσθέτως γνωστοποιούμε ότι η θητεία του Διοικητικού Συμβουλίου του Λιμενικού Ταμείου, ακολουθεί τη θητεία του Δημοτικού Συμβουλίου, δηλαδή λήγει στις 31.12.2023.

 

  1. Τι έπραξε η παράταξη “Αλλάζουμε Πορεία” για το ζήτημα:
  2. Ανέδειξε το ζήτημα αρχικά με γραπτή ερώτηση του επικεφαλής της Θ. Σολδάτου προς το Δήμαρχο, (συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου 25ης Ιανουαρίου) και στη συνέχεια με ανοικτή επιστολή του προς το Δήμαρχο και τον Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου, που κοινοποιήθηκε στο Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής Π.Ε. Λευκάδας εν όψει της επικείμενης συνεδριάσεώς του.

Η επιστολή με ημερομηνία 26.01.2021, δημοσιεύτηκε στα τοπικά ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα ενημέρωσης.

Μέχρι τότε κάποιοι “μετά Χριστόν προφήτες” του Δημοτικού μας Συμβουλίου σιωπούσαν για χρόνια ολόκληρα.

  1. Στις 27.01.2021 γνωστοποιήσαμε με επιστολή μας στο Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής εν όψει της συνεδριάσεώς του την επομένη, (κατά την οποία διατυπώθηκε η ομόφωνη αντίρρηση των μελών του για τις σχεδιαζόμενες και όχι μόνο παρεμβάσεις), την “πλήρη αντίθεσή μας” στη σχεδιαζόμενη ανακατασκευή-μετατροπή των καμπινών σε καταλύματα.

Ζητήσαμε δηλαδή εγκαίρως από το Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής “να προασπίσει με την απόφασή του το χαρακτήρα και τη φυσιογνωμία που πρέπει να έχουν τα επενδυτικά και αναπτυξιακά εγχειρήματα στην πόλη μας και κατ’ επέκταση στο νησί μας”.[1]

  • Αξιοποιώντας τη δυνατότητα που δίνει ο Κανονισμός Λειτουργίας Δημοτικού Συμβουλίου, να συγκαλείται δηλαδή συνεδρίαση όχι μόνο μετά από αίτημα του Δημάρχου ή άλλου οργάνου, αλλά και μετά από αίτημα του 1/3 του συνολικού αριθμού των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου, προκαλέσαμε τη συνεδρίαση τις 12ης Φεβρουαρίου, με 1ο θέμα το επίμαχο ζήτημα.
  1. Αξιώσαμε πρόσθετη διάβαση για τις λουόμενους προς τη θάλασσα έξω από τις κτιριακές εγκαταστάσεις, που μέχρι σήμερα δεν υπήρχε, (εκτός εκείνων δηλαδή των διαβάσεων που υπάρχουν μέχρι σήμερα εντός του χώρου των κτιριακών εγκαταστάσεων).
  2. Ζητήσαμε από το Διοικητικό Συμβούλιο του Λιμενικού Ταμείου ως αρμόδιο όργανο, μέσω προτάσεώς μας που υπερψηφίστηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο, να προασπίσει με τις δυνατότητες που διαθέτει το “κοινόχρηστο” της παραλίας και κυρίως τη μη αλλαγή χρήσης των κτιριακών εγκαταστάσεων. Δηλαδή όχι καταλύματα, όχι ξενοδοχείο.
  3. Εν όψει της επικείμενης συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Λιμενικού Ταμείου στις 9 Μαρτίου, ο επικεφαλής της παράταξής μας Θοδωρής Σολδάτος, απέστειλε προς όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου επιστολή-mail ξεχωριστά στον καθένα, με την οποία τους πληροφορούσε αναλυτικά για τα προβλήματα που δημιουργεί η εξέλιξη της εκμίσθωσης και τους καλούσε να συμβάλλουν με την απόφασή τους στην προάσπιση του χαρακτήρα και της φυσιογνωμίας της περιοχής του Κάστρου.[2]
  • Κατά τη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου, το μοναδικό μέλος της Δημοτικής μας Παράταξης που συμμετέχει στη σύνθεσή του ήταν ο και μόνος που διαφοροποιήθηκε προς την εισήγηση για την ενδεχόμενη αλλαγή χρήσης των κτιριακών εγκαταστάσεων, ψηφίζοντας “παρόν” και με αιτιολόγηση μάλιστα της ψήφου του.

 

  1. Τι αποκαλύφθηκε μετά την ανάδειξη του ζητήματος:
  2. Αν και ότι η παραλία μπροστά από το τουριστικό περίπτερο και τις καμπίνες υπολογίζεται περίπου στα 3.000 έως 3.500 τμ, παραχωρήθηκε από την προηγούμενη διοίκηση του Λιμενικού Ταμείου ολόκληρη η έκταση, (αμμώδης και μη αμμώδης), των 8.400 τμ του συγκροτήματος, (8900 τμ σύμφωνα με τη διακήρυξη), ενώ θα μπορούσαν αν ήθελαν να παραχωρήσουν πολύ μικρότερη έκταση, ώστε να αποδοθεί σε ελεύθερη χρήση για τους λουόμενους το υπόλοιπο τμήμα.

Αν αυτό γινόταν θα υπήρχε σε ελεύθερη χρήση τριπλάσια και παραπάνω έκταση παραλίας απ’ αυτή που ενδεχομένως θα υπάρξει αν προχωρήσει η επένδυση.

Το ζήτημα ωστόσο της παραχώρησης της εκτάσεως των 8400 τμ, σύμφωνα με έγκυρους νομικούς, είναι μαχητό.

  1. Η προηγούμενη διοίκηση του Δ.Λ.Τ.Λ. έκανε αποδεκτές τις προτάσεις των επενδυτών και ολοκλήρωσε την διαδικασία ανάθεσης. Στις προτάσεις αυτές είχε αποτυπωθεί σε σχέδια η διαμόρφωση των ‘‘λουτρικών εγκαταστάσεων’’, (καμπινών), σε καταλύματα. Μάλιστα ο προηγούμενος προσωρινός ανάδοχος που είχε επιλέξει η τότε διοίκηση του Λιμενικού Ταμείου και κατέπεσε στα Δικαστήρια, είχε σχεδιάσει και κρεβάτια. Με άλλα λόγια με την αποδοχή εκ μέρους της προηγούμενης διοίκησης του Λιμενικού Ταμείου των προτάσεων των επενδυτών, έγινε αποδεκτή και η αλλαγή χρήσης των καμπινών σε καταλύματα.

 

Οι παραπάνω 2 προβληματισμοί-ερωτήσεις, περιέχονται σε απαντητική επιστολή του προέδρου του Λιμενικού Ταμείου κ. Σπύρου Καρβούνη του προς την παράταξη του τέως Δημάρχου κ. Δρακονταειδή, (20/02/21) και δεν έχουν ακόμη απαντηθεί, παρά το γεγονός ότι και η δημοτική μας παράταξη επανήλθε σε αυτές κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 19ης Μαρτίου.

 

  1. Γίνεται μια προσπάθεια να θεωρηθεί ότι,

(i) και η δημοτική μας παράταξη υιοθετεί δήθεν την επένδυση στο Κάστρο χωρίς όρους! Πόσο άκομψο πραγματικά, όταν είμαστε εμείς που προκαλέσαμε τη συζήτηση και

(ii)  ότι ο χώρος των λουτρικών εγκαταστάσεων, (καμπίνες), ήταν δήθεν χώρος διημέρευσης κατά το παρελθόν. Δηλαδή χώρος ανάπαυσης και χρήσης τους ως καταλυμάτων.  

Ως προς το (i) οι ενέργειές μας και οι πράξεις μας τεκμηριώνουν ακριβώς το αντίθετο.

Ως προς το (ii), έχουμε να πούμε τα εξής:

Όσοι μεγαλώσαμε και ζήσαμε στη Λευκάδα γνωρίζουμε ότι αυτό δεν ίσχυσε ποτέ. Αποδυτήρια ήταν, δηλαδή καμπίνες γύρω στα 9 τ.μ. η κάθε μια. Κάποιοι θέλησαν ειρωνικά να προσάψουν στη δημοτική μας παράταξη, ότι θεωρούμε τις καμπίνες «αλλαξιέρες» και όχι καταλύματα.

Πληροφορούμε τους απόντες από τη Λευκάδα κατά τις δεκαετίες του 70, του 80 και του 90, ότι ναι οι καμπίνες των 9 τ.μ., πρωτολειτούργησαν ως  αποδυτήρια, δηλαδή «αλλαξιέρες». Υπήρχε  σε κάθε καμπίνα, εσωτερικό παράθυρο επικοινωνίας με τον κυρίως χώρο του κτιρίου στον οποίο λειτούργησε αρχικά βεστιάριο, όπως επίσης τουαλέτες και ντουζιέρες. Σε κάποιες καμπίνες υπάρχουν ακόμη αυτά τα εσωτερικά παράθυρα, μέσω των οποίων ο επισκέπτης έδινε τα ρούχα του στο βεστιάριο, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα χρήσης των καμπινών από πολλαπλούς επισκέπτες.

Επιπροσθέτως οι καμπίνες δεν είναι 15 αλλά 7 συνολικά στον αριθμό. 15 είναι οι καμάρες της οροφής, που κατά μεγάλο μέρος τους στεγάζουν ανοικτό, (ημιυπαίθριο), χώρο. Μια απλή επίσκεψη οποιουδήποτε ενδιαφέρεται, αρκεί για να το διαπιστώσει.

 

  1. Τι μπορεί να γίνει σήμερα:

Μετά και την δημόσια τοποθέτηση του προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Λευκάδας κ. Γεράσιμου Γαντζία, (η οποία είναι σύμφωνη και με τον προβληματισμό που διατύπωσε το μέλος της δημοτικής μας παράταξής και επίσης δικηγόρος Παναγιώτης Γληγόρης στη συνεδρίαση της 12ης Φεβρουαρίου), η διοίκηση του Λιμενικού Ταμείου οφείλει να επανεξετάσει το μέγεθος της παραχωρούμενης έκτασης, αφουγκραζόμενη έτσι τις ανησυχίες και την επιθυμία της συντριπτικής πλειοψηφίας των συμπολιτών μας.

Επιπροσθέτως οφείλει η διοίκηση του Λιμενικού Ταμείου να τηρήσει απαρέγκλιτα τους όρους της διακήρυξης και των αποφάσεων του Διοικητικού του Συμβουλίου, περί μη αλλαγή χρήσης των κτιριακών εγκαταστάσεων σε καταλύματα, αφήνοντας κατά μέρος την εκτίμηση περί δήθεν καταλυμάτων διημέρευσης κατά το παρελθόν.

Τέλος είναι προφανές ότι συνεχίζουμε να παρακολουθούμε την εξέλιξη του θέματος στα όργανα της πολιτείας, (Αρχαιολογία, Υπουργείο Πολιτισμού-ΚΑΣ, Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής κλπ), με πρόθεση και νέων παρεμβάσεων αλλά και με την προσδοκία να κυριαρχήσει στην εξαιρετικά σημαντική υπόθεση του Κάστρου, ο σεβασμός προς το περιβάλλον, τις παραδόσεις και την πολιτιστική μας κληρονομιά.

 

 Για τη “Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση

ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΟΡΕΙΑ”

Θοδωρής Σολδάτος

 

 

[1] Επισυνάπτουμε την επιστολή ως συνημμένο έγγραφο με το Δελτίου Τύπου, δίνοντάς την έτσι στη δημοσιότητα.

[2] Επισυνάπτουμε την επιστολή ως συνημμένο έγγραφο με το Δελτίου Τύπου.

***

Λευκάδα, 27.01.2021

 

Προς το Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής Π.Ε. Λευκάδας

 

Κοινοποίηση:

  1. Δήμαρχο Λευκάδας κ. Χαράλαμπο Καλό
  2. Πρόεδρο Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λευκάδας κ. Σπύρο Καρβούνη

 

Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι,

 

Στο εκτάσεως 8371,09 τ.μ. παραθαλάσσιο ακίνητο του Κάστρου, που περιλαμβάνει τα κτίσματα του τουριστικού περιπτέρου και των παρακείμενων καμπινών, σχεδιάζεται μεταξύ των άλλων σύμφωνα με την μετά από ερώτησή μου πρόσφατη ενημέρωση του Δημοτικού μας Συμβουλίου, η λειτουργία Υπηρεσιών Ύπνου, (με την ανακατασκευή στην ουσία των καμπινών και τη μετατροπή τους σε 7 παραθαλάσσιες Καμπάνες).

Η πρόθεση του επενδυτή να αναπτύξει Υπηρεσίες Ύπνου, δηλαδή καταλύματα διανυκτέρευσης είτε ως ξενοδοχείο είτε διαφορετικά, άφησε άφωνους τους ανυποψίαστους και απληροφόρητους επί των εξελίξεων  πολίτες της Λευκάδας.

Επιπρόσθετα λοιπόν προς τις ανησυχίες που σας γνωστοποίησα, με την κοινοποίηση προς το Συμβούλιό σας σχετικής επιστολής μου προς το Δήμαρχο και τον Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου, αισθάνομαι την ιδιαίτερη ανάγκη απευθυνόμενος πλέον κατευθείαν στο Συμβούλιό σας, να σας καταθέσω την πλήρη αντίθεσή μας σε μια τέτοια προοπτική.

Το ενδεχόμενο αναπτύξεως Υπηρεσιών Ύπνου στο συγκεκριμένο ακίνητο, σε συνδυασμό με τις προοπτικές που ανοίγονται από την «αξιοποίηση» άλλων παρακείμενων κτισμάτων όπως κατά το παρελθόν έχει λεχθεί, αλλάζει το χαρακτήρα και τη φυσιογνωμία της περιοχής και έρχεται πιστεύω σε αντίθεση με την αντίληψη που μας διακατέχει ως Λευκαδίτες, περί ήπιας ανάπτυξης και σεβασμού προς την πολιτιστική μας κληρονομιά.

 

Είναι προφανές ότι δε μπορούμε να μείνουμε αδιάφοροι στα ενδεχόμενα που αναφέρω. Προσδοκούμε από σας, αλλά και από κάθε συναρμόδιο φορέα, να προασπίσετε με τις αποφάσεις σας το χαρακτήρα και τη φυσιογνωμία που πρέπει να έχουν τα επενδυτικά και αναπτυξιακά εγχειρήματα στην πόλη μας και κατ’ επέκταση στο νησί μας.

Επιθυμούμε η ανάπτυξη στην περιοχή μας να συντελείται με σεβασμό προς το περιβάλλον, τις παραδόσεις και την πολιτιστική μας κληρονομιά. Να μη γίνεται βορά στις μυλόπετρες που συνθλίβουν τις όποιες προσπάθειες, για ένα επόμενο βήμα μικρής έστω ανάτασης αλλά ουσιαστικής αναζωογόνησης.

 

Με εκτίμηση

Θοδωρής Σολδάτος

***

Λευκάδα 04.03.2021

 

Προς τον πρόεδρο και τα μέλη του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λευκάδας, Δ.Λ.Τ.Λ.

 

Θέμα: Επικαιροποίηση της αριθ. 10/2020 απόφασης ΔΣ, περί παραχώρησης χρήσης τουριστικού περιπτέρου και λουτρικών εγκαταστάσεων στην ειδική θέση «Πλαζ Κάστρο» Λευκάδας

 

Αξιότιμες κυρίες, αξιότιμοι κύριοι,

η αμμουδιά του Κάστρου μπροστά από τα κτίρια του τουριστικού περιπτέρου και του παλιού εργοστασίου του ΤΑΟΛ, είναι η παραλία που αποτελεί αναπόσπαστη προέκταση της πόλης της Λευκάδας, κυρίαρχο στοιχείο της καθημερινότητάς των κατοίκων της κατά την καλοκαιρινή και όχι μόνο περίοδο, στοιχείο αναφοράς, αναμνήσεων αλλά και μελλοντικών σχεδίων, για τους πολίτες της.

Ο ισχυρισμός ότι υπάρχει αμμουδιά πολλών χιλιομέτρων μεταξύ Κάστρου και Γύρας δεν ευσταθεί, γιατί πολύ απλά όπως γνωρίζουν όσοι μεγάλωσαν στην πόλη της Λευκάδας, η συγκεκριμένη ακτογραμμή είναι βραχώδης εντός της θαλάσσης, εξ ου και το γεγονός ότι ποτέ δεν χρησιμοποιήθηκε από τους λουόμενους.

Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Λευκάδας με απόφασή του κατά τη συνεδρίαση στις 12.02.2021, ζητά από το Δ.Σ. του Δ.Λ.Τ.Λ. που είναι ο αρμόδιος φορέας:

  1. Να διασφαλίσει τον κοινόχρηστο χαρακτήρα της παραλίας μπροστά από το παραχωρούμενα κτίρια του τουριστικού περιπτέρου και των λουτρικών εγκαταστάσεων, περιορίζοντας την προς χρήση επιφάνεια εκ μέρους του επενδυτή, σε συγκεκριμένο μέγιστο εμβαδόν επί της παραλίας.
  2. Να μην αλλάξει η χρήση των παραχωρούμενων κτιρίων, σύμφωνα με τους όρους της διακήρυξης και των όρων 10, 22, 25 της υπ’ αριθ. 10/2020 απόφασης του Διοικητικού σας Συμβουλίου.

 

Η ανάγκη που οδήγησε το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Λευκάδας να απευθυνθεί στο Διοικητικό σας Συμβούλιο, είναι:

  1. Το γεγονός ότι προφανώς το αρμόδιο όργανο για τη διακήρυξη και τη σύμβαση είναι το Διοικητικό σας Συμβούλιο και όχι το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Λευκάδας.
  2. Το γεγονός ότι η παραχωρούμενη από την προηγούμενη διοίκηση του Δ.Λ.Τ.Λ. συνολική έκταση του ακινήτου, (αμμώδης και διαμορφωμένη), επί της οποίας βρίσκονται οι κτιριακές εγκαταστάσεις είναι 8400 τ.μ., (κατά τη διακήρυξη 8900τ.μ), και η έμπροσθεν του συγκροτήματος αμμουδιά υπολογίζεται περίπου στα 3000 τ.μ. έως 3500 τ.μ. μόνο.

Θα μπορούσε ενδεχομένως η προηγούμενη διοίκηση του Δ.Λ.Τ.Λ. να παραχωρήσει μέσω της διακηρύξεως μικρότερη έκταση από τα 8400 τ.μ., και να αποδώσει έτσι το υπόλοιπο σε ελεύθερη χρήση. Το γεγονός όμως ότι προχώρησε στη δέσμευση του συνόλου των τετραγωνικών, καθιστά εύλογη την αξίωση να μείνει ελεύθερο όσο μεγαλύτερο τμήμα της παραλίας γίνεται.

  1. Γίνεται μια προσπάθεια να θεωρηθεί ο χώρος των λουτρικών εγκαταστάσεων, (καμπίνες), ως χώρος διημέρευσης κατά το παρελθόν. Δηλαδή χώρος ανάπαυσης και χρήσης τους ως καταλυμάτων.

Όσοι μεγαλώσαμε και ζήσαμε στη Λευκάδα γνωρίζουμε ότι αυτό δεν ίσχυσε ποτέ. Αποδυτήρια ήταν, δηλαδή καμπίνες γύρω στα 4 με 5 τ.μ. η κάθε μια. Κάποιοι θέλησαν ειρωνικά να μας προσάψουν ότι θεωρούμε τις καμπίνες «αλλαξιέρες» και όχι καταλύματα.

Πληροφορώ τους απόντες από τη Λευκάδα κατά τις δεκαετίες του 70, του 80 και του 90, ότι ναι οι καμπίνες των 4-5 τ.μ., πρωτολειτούργησαν ως  αποδυτήρια, δηλαδή «αλλαξιέρες». Υπήρχε  σε κάθε καμπίνα, εσωτερικό παράθυρο επικοινωνίας με τον κυρίως χώρο του κτιρίου στον οποίο λειτουργούσε βεστιάριο, τουαλέτες και ντουζιέρες. Σε κάποιες καμπίνες υπάρχουν ακόμη αυτά τα εσωτερικά παράθυρα, μέσω των οποίων ο επισκέπτης έδινε τα ρούχα του στο βεστιάριο, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα χρήσης των καμπινών από πολλαπλούς επισκέπτες.

Το ζήτημα είναι ότι σύμφωνα με πρόσφατη τοποθέτηση του κ. Σ. Καρβούνη, η προηγούμενη διοίκηση του Δ.Λ.Τ.Λ. έκανε αποδεκτές τις προτάσεις των εν δυνάμει επενδυτών, σύμφωνα με τις οποίες είχε αποτυπωθεί στο προτεινόμενο σχέδιο η διαμόρφωση των ‘‘λουτρικών εγκαταστάσεων’’ σε καταλύματα. Μάλιστα ο προηγούμενος προσωρινός ανάδοχος είχε σχεδιάσει και κρεβάτια. Αυτό όμως έρχεται σε αντίθεση με τον όρο 10 της υπ’ αριθ. 10/2020 απόφασης του Διοικητικού σας Συμβουλίου, περί μεταβολής του σκοπού ή της χρήσης της παραχώρησης.

 

Είναι ξεκάθαρο ότι προσδοκούμε από σας, να συμβάλλετε με τις αποφάσεις σας στην προάσπιση του χαρακτήρα και της φυσιογνωμίας που πρέπει να έχουν τα επενδυτικά και αναπτυξιακά εγχειρήματα στην πόλη μας και κατ’ επέκταση στα νησιά μας.

Επιθυμούμε η ανάπτυξη στην περιοχή μας να συντελείται με σεβασμό προς το περιβάλλον, τις παραδόσεις και την πολιτιστική μας κληρονομιά.

 

Με εκτίμηση

Θοδωρής Σολδάτος

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *