Φτου κι από ξαρχής το έργο της ζεύξης με Ακαρνανία!

Φτου κι από ξαρχής το έργο της ζεύξης με Ακαρνανία!

Σύμφωνα με την ενημέρωση που έκανε ο Δήμαρχος Λευκάδας στο Δημοτικό Συμβούλιο της Δευτέρας (19-10-20)

***

Πολύ ενδιαφέρουσα ήταν η ενημέρωση για το θέμα της ζεύξης με την Ακαρνανία που έκανε ο Δήμαρχος στο Δημοτικό Συμβούλιο, μετά την τελευταία επίσκεψή του στο υπουργείο στην Αθήνα.

Η είδηση λοιπόν είναι πως μετά από τριάντα χρόνια εξαντλητικών συζητήσεων όλων των τοπικών φορέων, μελετών και περιβαλλοντικών αδειοδοτήσεων από όλες τις εμπλεκόμενες αρχές και υπηρεσίες και ενώ το έργο της υποθαλάσσιας ζεύξης είχε φθάσει στην διαγωνιστική διαδικασία και αφού μεσολάβησαν οι ανεκδιήγητες παρεμβάσεις για ακύρωση του έργου, του πρώην δημάρχου κ. Δρακονταειδή, του προέδρου του Επιμελητηρίου κ. Σκιαδαρέση και ενδεχομένως και άλλων, ξεκινάμε λέει τώρα το υπουργείο πάλι απ΄ την αρχή και ψάχνουμε πρώτα να βρούμε τι τύπος ζεύξης ενδείκνυται και στην συνέχεια να τα ξανακάνουμε όλα απ΄ την αρχή…

Όσοι από σας τέλος πάντων συνεχίζετε να ελπίζετε σε ζεύξη μετά από όλα αυτά, δείτε την ενημέρωση που έκανε ο δήμαρχος για το πως σχεδιάζεται η συνέχεια:

“…Επισήμως πρέπει να πούμε ότι εξετάζονται δύο λύσεις, είχαν διερευνηθεί τρεις εξετάζονται οι δύο:

Η μία η λύση είναι η γνωστή υποθαλάσσια και η δεύτερη λύση που εξετάζεται είναι η ζώνη διέλευσης να βρίσκεται νοτιότερα εκτός της λιμνοθάλασσας του Αβλέμονα με διάνοιξη νέου οδικού τμήματος στην Αιτωλοακαρνανία μέχρι την Περατιά και ζεύξη της νήσου μέσω γέφυρας και συμβολή στην επαρχιακή οδό Λευκάδας Νυδριού κοντά στο Καλλιγόνι.

Το επόμενο διάστημα αναμένεται στη Λευκάδα να έρθουν υπηρεσιακοί παράγοντες προκειμένου όλα τα ζητήματα που αφορούν την ζεύξη της Λευκάδας με την Ηπειρωτική χώρα να αναλυθούν.

Να σας ενημερώσω ότι οποιαδήποτε λύση κι αν προκριθεί, το έργο θα είναι είτε δημόσια επένδυση, είτε με την μέθοδο των πληρωμών διαθεσιμότητας.

Αναφορικά με τις πληρωμές διαθεσιμότητας, είναι ένας από τους τρόπους χρηματοδότησης όπου μέσω αυτών ο ανάδοχος Και διαχειριστής του έργου θα λαμβάνει ένα μίσθωμα από το δημόσιο όταν καλύπτει συγκεκριμένες απαιτήσεις και προδιαγραφές ποιότητας κατά τη λειτουργία του οδικού αυτού άξονα.

Καθότι οι πληρωμές διαθεσιμότητας καταβάλλονται κατά τη λειτουργία του έργου, ο ανάδοχος έχει κίνητρο να το ολοκληρώσει όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Επειδή είμαι σίγουρος ότι θα εγείρει η τοποθέτησή μου αυτή διάφορα ζητήματα στο λαό της Λευκάδας η διαβεβαίωση η οποία υπάρχει είναι ότι η κατεύθυνση του Υπουργείου ανεξάρτητα από το ποια δίοδο θα ακολουθηθεί είναι να μην υπάρχουν διόδια”.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *