Η αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας (του Μιχάλη Μαραγκάκη)

κολοκοτρ.

Αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας

(Σ.Σ: Το άρθρο αυτό αποτελεί απάντηση στο άρθρο του Ν. Γαζή με τίτλο “Παραχάραξη της ιστορίας και στάλθηκε στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ)

Υπερασπίζοντας την αξιοπρέπειά μου σαν εκπαιδευτικός , και την ιστορική αλήθεια θέλω να απαντήσω στο άρθρο του κ. Νίκου Γαζή , παρατηρώντας ότι θα έπρεπε να είναι πολύ πιο δίκαιος με το περιεχόμενο της ομιλίας μου για τα ιστορικά γεγονότα και το νόημα επαναστατικού αγώνα του 1821. Αντί να στηρίζει τις απόψεις του στα γραπτά των ίδιων των πρωταγωνιστών του ηρωικού ξεσηκωμού όπως έκανα στην ομιλία μου , τους καταξιωμένους ιστορικούς , το πλήθος των στοιχειοθετημένων διδακτορικών διατριβών , προτίμησε τις πατριδοκάπηλες ψευδοπατριωτικές διακηρύξεις που μόνο στόχο έχουν να κρύψουν την αλήθεια .
Ξεκινώντας με πιασάρικους τίτλους και υπότιτλους ότι παραχάραξα την ιστορία με την ομιλία μου στην δοξολογία εορτασμού της ηρωικής εξέγερσης και πριν ακόμα αναφερθεί στην ουσία της διαφωνίας του με προσβάλλει σαν εκπαιδευτικό και τον ενημερώνω ότι δεν εκπροσωπώ και δεν υπηρετώ τις σκοπιμότητες της οποιαδήποτε κυβέρνησης ούτε καν τον εαυτό μου αλλά την εκπαιδευτική κοινότητα που έχει ανυποχώρητη και αδιαπραγμάτευτη ευθύνη να προβάλλει και να στηρίξει την πραγματική γνώση και την καλλιέργεια της συνείδησης των παιδιών μας με βάση την ιστορική αλήθεια .
Άστοχα και εκ του πονηρού προσπαθεί να σπιλώσει το περιεχόμενο της ομιλίας μου ενθυμούμενος την άρνησή μου πριν από 30 χρόνια να υπηρετήσω στρατιωτική θητεία σαν Αντιρρησίας Συνείδησης που για τον κ. Γαζή μου στερεί το δικαίωμα να παρουσιάσω και να κρίνω τα ιστορικά γεγονότα σε ακροατήριο με μαθητές για την αιματοβαμμένη όπως λέει επανάσταση στην οποίαν τα όπλα και τα άρματα έχουν τον πρώτο και κυρίαρχο λόγο . Όχι αγαπητέ Νίκο . Δεν είναι τα όπλα και τα άρματα . Είναι το πνεύμα , η θέληση , η αγάπη για την αλήθεια , την δικαιοσύνη και όπως χαρακτηριστικά λέει ο Κολοκοτρώνης το όραμα η απαιτούμενη ενότητα των αγωνιστών και η επιθυμία δια την ελευθερία μας .
Το ίδιο αστεία και εκ του πονηρού είναι τα ερωτήματά του για το τι τύπου Μουσταφάδες και Σουλεημάνηδες θα ήμασταν σήμερα αν ο Κολοκοτρώνης και οι άλλοι αγωνιστές ήταν Αντιρρησίες Συνείδησης . Γιατί η ίδια η ιστορία τον ξεπερνά αποδεικνύοντας επανειλημμένα ότι η μη βίαιη κοινωνική αντίσταση αγωνιστών που σήκωσαν το ανάστημά τους και αντιστάθηκαν στον τύραννο έφερε πολύ πιο θετικά και μόνιμα αποτελέσματα κοινωνικής απελευθέρωσης από αυτά που έφεραν οι αιματοβαμμένοι κατά την προτίμησή του αγώνες .
Και επειδή εγώ μιλάω μόνο με ιστορικές αλήθειες θα αναφερθώ στον μεγάλο Αντηρρησία και αρνητή της βίας Μαχάτμα Γκάντι που απελευθέρωσε την Ινδία του ενός δισεκατομμυρίου σήμερα ανθρώπων από την Αγγλική αποικιοκρατία χωρίς να σηκώσει μαχαίρι . Σήκωσε μόνο το ανάστημα της ψυχής του , την δύναμη του πνεύματος και της θέλησής του. Το ίδιο έκανε και ο άλλος μεγάλος αρνητής της βίας και νομπελίστας Νέλσον Μαντέλα που με μη βίαιη κοινωνική αντίσταση και φυλακίσεις δεκαετιών κατάφερε όχι μόνο να απελευθερώσει τους μαύρους κατοίκους της Νότιας Αφρικής από το ρατσιστικό Απαρχάιτ που επέβαλλαν οι λευκοί της κάτοικοι , αλλά παράλληλα με τους αγώνες του άλλου μεγάλου μη βίαιου αγωνιστή Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ που προτίμησε να διαδηλώνει ειρηνικά στις μεγαλουπόλεις των Η.Π.Α. όπου δολοφονήθηκε και εκατοντάδων άλλων επώνυμων και ανώνυμων αγωνιστών κατάφεραν και έβαλαν τις βάσεις της απελευθέρωσης από τον ναζισμό τον ρατσισμό και τον βίαιο φανατισμό όλου του ανθρώπινου γένους . Έτσι λοιπόν μπορώ να πω ότι είμαι πολύ υπερήφανος για το ότι κάποια στιγμή έβαλα και εγώ το λιθαράκι μου για την απελευθέρωση όλου του ανθρώπινου γένους από την βία , τον μιλιταρισμό , την στρατιωτικοποίηση της κοινωνίας μας ,την εδραίωση ενός ανθρωπίνου δικαιώματος και στην Ελλάδα και περισσότερο την παύση των διώξεων και μακρόχρονων φυλακίσεων θρησκευτικών και πολιτικών Αντιρρησιών Συνείδησης στη χώρα μας που πετύχαμε .
Επανερχόμενος στην ουσία της μεγάλης εξέγερσης του 1821 που ήταν η ολοκλήρωση ενός συνεχούς για αιώνες πολύμορφου αγώνα κοινωνικής αντίστασης που ο σκλαβωμένος λαός μας ανέπτυξε τα επιχειρήματά μου στηρίζονται στην καταγραμμένη ιστορική αλήθεια και την κρυστάλλινη καθαρότητα των απομνημονευμάτων του Μακρυγιάννη που χρησιμοποίησα στην ομιλία μου. Παρ` όλα αυτά ο κ. Νίκος Γαζής με κατηγορεί ότι αγνοώ και ξεπερνώ τα γεγονότα όταν τονίζω τον κοινωνικό χαρακτήρα της εξέγερσης . Για να στηρίξει τα επιχειρήματά του υποβαθμίζει τα διεθνιστικά μηνύματα του Ρήγα Φεραίου και τον γενικότερο κοινωνικό ξεσηκωμό που αυτός ονειρευόταν γιατί όπως λέει μικρή μόνο επίδραση είχαν στην υπόθεση της ελληνικής επανάστασης και καμία άλλη εθνική ομάδα της πολυεθνικής Οθωμανικής αυτοκρατορίας δεν προσέτρεξε προς βοήθειά μας . Ο κ. Γαζής όμως ξεπερνά και κάθε όριο ψυχικής , κοινωνικής ευπρέπειας ,δημοσιογραφικής δεοντολογίας και ιστορικής αλήθειας κάνοντας φτηνή ρατσιστική πολιτική και προβάλλοντας ως φυσιολογική και δίκαιη την σφαγή των άμαχων Εβραίων και Τσιγγάνων γυναικόπαιδων στην Τρίπολη γιατί κατά την γνώμη του ήταν συνεργάτες των Τούρκων και σαφώς εχθρικοί προς την επανάσταση .
Αυτά όλα να πάει να τα πει στον Εβραίο Έλβιγκ ραβίνο του Werle της Βετσφαλίας που απηύθυνε έκκληση στις 21 Μαϊου 1821 προς όλες τις ισραηλιτικές κοινότητες προκειμένου να συνδράμουν τους χειμαζόμενους Έλληνες .
Αυτά να πάει να τα πει στον Λόρδο Βύρωνα που ήταν Αγγλος ποιητής συμμετείχε στην πολιορκία του Μεσολογγίου και πέθανε κατά την διάρκειά της . Να πάει να τα πει στον Ελβετό φιλέλληνα Ιωάννη-Ιάκωβο Μάγερ που μέσα στον πολιρκημένο <<φράχτη>> του Μεσολογγίου το 1826 εξέδιδε την εφημερίδα <<Ελληνικά Χρονικά>>.
Αυτά να πάει να τα πει στους εξεγερμένους της Μολδοβλαχίας στους Σέρβους επαναστάτες του 1804-1813 και 1815-1833 . Να τα πει στα ένοπλα σώματα των Σέρβων μαχητών Ιωάννη Στοϊκοβικ , Χατζή Προντάν Γρηγορόβιτς , Μπλάντεν Βιλοβάνιτς , Χατζηχρήστου ντάγκοβιτς που συνεργάστηκαν με τον Νικηταρά , πήραν μέρος στη μάχη στα Δερβενάκια ,και πολλοί από αυτούς έγιναν αξιωματικοί και υπασπιστές του Όθωνα .
Αυτά να πάει να τα πει στους Τούρκους φιλέλληνες που συνέδραμαν στην επανάσταση . Να τα πει στον Μουσουλμάνο θρησκευτικό ηγέτη σεϊχουισλάμη Χατζή Χαλίλ Αφέντη ο οποίος αρνήθηκε να επικυρώσει την εντολή του σουλτάνου Μαχμούτ Β’ για αθρόα σφαγή των ελληνικών πληθυσμών με τίμημα την εξορία και δολοφωνία του . Να τα πει στον Τούρκο γιατρό του Ανδρούτσου και του Μακρυγιάννη Χασάν Αγά Κούρτιγκ αλλά και σε ολόκληρα στρατιωτικά σώματα όπως η Οθωμανική Εκατονταρχία του Μουσταφά Γκέκα . Να τα πει στους αλβανούς πολέμαρχους Αμπτή Γκέκα , Μάκο κούστα , Μπαϊράμη Λιάπη και όλους τους Αρβανίτες συμπολεμιστές μας .
Πάντα στην διάθεσή σας ο εκπαιδευτικός Μιχαήλ Μαραγκάκης .

Σχολιάστε

  1. Ο Δίκαιος

    Και μόνο π.ου δεν πήγες στρατό, θα έπρεπε να βρίσκεσαι στη φυλακή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *