Επιτέλους, κάτι κινήθηκε στους δρόμους διαφυγής Νεοχωρίου!

Επιτέλους, κάτι κινήθηκε στους δρόμους διαφυγής Νεοχωρίου!

Μικρές και απολύτως στοιχειώσεις παρεμβάσεις στον δρόμο Νεοχωρίου-Αλάτρου, που ελπίζουμε να συνεχιστούν…

του ΝΙΚΟΥ ΓΑΖΗ(*)

Αν κρίνω από τα μηνύματα συμφωνίας και συμπαράταξης που έχω πάρει, αρκετοί φίλοι αναγνώστες έχουν γίνει κοινωνοί του σοβαρότατου προβλήματος της έλλειψης οδού διαφυγής των κατοίκων του Νεοχωρίου σε περίπτωση που υπάρξει πυρκαγιά στον ένα και μοναδικό δρόμο του και επαινούν την συνεχή προσπάθειά μου να γνωστοποιήσω το πρόβλημα σε θεσμικούς, σε αρμόδιους, αλλά και σε απλούς συμπολίτες μας πριν συμβεί το κακό. Οι περισσότεροι μάλιστα εξ αυτών δηλώνουν αλληλέγγυοι τόσο προς τους κατοίκους, που εν δυνάμει βρίσκονται σε κίνδυνο, όσο και προς τον υπογράφοντα, για τον επίμονο αγώνα του να δημοσιοποιηθεί και να λυθεί το ζήτημα.

Θυμίζω πως το συγκεκριμένο πρόβλημα το έκανα θέμα προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο, στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής και στην Οικονομική Επιτροπή όπου συμμετέχω, αλλά και απετέλεσε το θέμα σε μια σειρά άρθρων μου που δημοσιεύτηκαν και που το αποδείκνυαν τεκμηριωμένα.

Τελικά ήταν μια διαρκής και επίπονη προσπάθεια, που ξεκίνησε με την συνεργασία και την δρομή κάποιων μελών του ΔΣ του τοπικού Συλλόγου”Μελάνυδρος” από τον Μάϊο, δηλαδή ένα μήνα πριν από το καλοκαίρι και έπρεπε να έρθει ο Σεπτέμβρης, δηλαδή να περάσει ολόκληρο το καλοκαίρι, πριν δούμε κάποια, έστω και μικρή κινητικότητα!  Και αναφέρομαι στην επέμβαση ενός γκρέηντερ, σταλμένο μάλλον από την Διεύθυνση Δασών -καθώς έμαθα- το οποίο προ ημερών άρχισε να εργάζεται στον δρόμο Νεοχωρίου προς Άλατρο! Θυμίζω πως μέχρι τότε ο συγκεκριμένος δρόμος, πέρα από τα άλλα προβλήματα τσιγκρί, νεροφαγώματα κ.λ.π. , ήταν κομμένος λόγω κατολίσθησης, αποκλείοντας οποιουδήποτε τύπου όχημα, στο ενάμισι περίπου χιλιόμετρο πριν συναντήσει την πολυπόθητη άσφαλτο του δρόμου Άλατρο-Άγιος Ηλίας!

Ε, λοιπόν το γκρέητερ αυτό κατάφερε να κάνει μια στοιχειώδη -όσο και πρόχειρη- αποκατάσταση στο σημείο της κατολίσθησης και κάποιες μικροβελτιώσεις στο υπόλοιπο μήκος του, κάνοντάς τον βατό τουλάχιστον για ψηλά τετρακίνητα αυτοκίνητα. Με άλλα λόγια η κατάσταση βελτιώθηκε μεν στοιχειωδώς, απέχει όμως πολύ απ΄ το να χαρακτηριστεί και να γίνει οδός διαφυγής των κατοίκων σε περίπτωση κινδύνου από φωτιά. Σαν τέτοιος μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από τους ελάχιστους κατοίκους που διαθέτουν ψηλό και σκληρό τετρακίνητο όχημα.

Ας δούμε όμως στο φωτορεπορτάζ που ακολουθεί τι εντοπίσαμε εμείς από το Νεοχώρι μέχρι το πρώτο χιλιόμετρο της διαδρομής, καθότι δεν είχαμε τζιπ και το απλό ΙΧ μας αυτοκίνητο αδυνατούσε να προχωρήσει παραπέρα…

Επιτέλους, κάτι κινήθηκε στους δρόμους διαφυγής Νεοχωρίου!

Φανερές οι μικροεπεμβάσεις στο οδόστρωμα όπως και κάποιες μικροδιαπλατύνσεις! Αυτά  αποτελούν μια κάποια αρχή αλλά όχι βέβαια την λύση του προβλήματος…

Επιτέλους, κάτι κινήθηκε στους δρόμους διαφυγής Νεοχωρίου!

Στο πρώτο βαθύ νεροφάγωμα πάντως, που είναι στην διασταύρωση-στροφή με τον δρόμο προς Εγκλουβή, η κατάσταση παραμένει προβληματική. Το έφτιαξαν, μας είπαν αλλά  αλλά η τελευταία βροχή που μεσολάβησε το ξαναβάθυνε!…

Επιτέλους, κάτι κινήθηκε στους δρόμους διαφυγής Νεοχωρίου!

Κι ένα πιο κοντινό πλάνο πείθει και τον πιο δύσπιστο πως τέτοια νεροφαγώματα χωρίς τσιμεντένιο σωληνωτό δεν θεραπεύονται…

(*) Ο ΝΙΚΟΣ ΓΑΖΗΣ είναι Δημοτικός Σύμβουλος με την παράταξη “Δίαυλος”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *