Ταμειακά μελήματα…

Λιμενικά μελήματα…

του ΝΙΚΟΥ ΓΑΖΗ (*)

Δυο φαίνεται πως είναι τα κυρίαρχα μελήματα του Λιμενικού Ταμείου Λευκάδας αυτή την εποχή: Το ένα είναι πως να ολοκληρώσει το συντομότερο το ξεπούλημα της αγαπημένης παραλίας των Λευκαδιτών και του Τουριστικού Περίπτερου (σε πρώτη φάση), που ξεκίνησε η προηγούμενη διοίκηση Δρακονταειδή, αλλά κάπου στο δρόμο τα μπέρδεψε και δεν τα κατάφερε, άσχετα αν τώρα, ούτε λίγο ούτε πολύ, πάει να μας βγει και “αντιστασιακός”!  Και λέω σε πρώτη φάση, γιατί αν ευδοκιμήσει τώρα το ξεπούλημα -κι επειδή “τρώγοντας έρχεται η όρεξη” που λέει κι η παροιμία, καθόλου δεν αποκλείεται να δούμε μετά από λίγα χρόνια να παραχωρείται στους ιδιώτες και η απομέσα προκυμαία, ώστε να αράζουν τα κότερά τους οι παραλήδες σκαφάτοι των καμπανών κι εμείς να ξεμείνουμε με την (κάθετη) “πάροδο Σολδάτου” πλάτους 3 μέτρων και να ξεχάσουμε οριστικά την Αμμόγλωσσα…

Το δεύτερο μέλημα του υπερδραστήριου τελευταία Ταμείου, φαίνεται πως είναι η προθυμία του να ικανοποιήσει το αίτημα για λιμάνι του ζάπλουτου ιδιοκτήτη του Σκορπιού και της εταιρείας του, αδιαφορώντας για τα πολλά και ποικίλα προβλήματα που θα προκαλέσει μια τέτοια ενέργεια. Θα επαναλάβω δε, πως κατά την ταπεινή μου άποψη, το Νο 1 πρόβλημα δεν είναι ούτε η ρύπανση κι ο θόρυβος, ούτε και η όχληση των περίοικων και των φιλοξενούμενων τουριστών τους, αλλά η απολύτως ανασφαλής και άκρως επικίνδυνη για δυστυχήματα, οδική σύνδεση του λιμανιού Περιγιαλίου με την πιο πολυσύχναστη επαρχιακή οδό του νησιού μας Λευκάδας-Νυδριού.

Θεωρώ πως διαθέτω την φαντασία και την απλή λογική του μέσου ανθρώπου. Παρότι όμως τις επιστράτευσα και τις δυο, δεν κατάφερα να φανταστώ ποια λύση ευαγγελίζεται η κυκλοφοριακή οργάνωση του συγκεκριμένου λιμανιού, (που θα συζητηθεί σαν 2ο θέμα της ημερησίας διάταξης κατά την προσεχή συνεδρίαση του Δ Σ του Λιμενικού Ταμείου με τίτλο: <Έγκριση μελέτης “κυκλοφοριακής οργάνωσης λιμένα Περιγιαλίου”>) και την οποία θα κληθούν να εγκρίνουν τα μέλη του Δ. Σ.!

Γνωρίζοντας καλά το λιμάνι Περιγιαλίου, καμιά ασφαλή “κυκλοφοριακή οργάνωση” δεν μπόρεσα να φανταστώ. Αλλά πάλι, επειδή άνθρωποι είμαστε και λάθη κάνουμε, αποφάσισα να (ξανα)πάω για μια ακόμη επιτόπια εκτίμηση -με τον κίνδυνο μάλιστα να αρπάξω κανένα πρόστιμο λόγω των μέτρων- μην τυχόν και κάτι μου διαφεύγει. Το πρόστιμο ευτυχώς το απέφυγα, αλλά η αρχική μου εντύπωση περί απολύτως ανασφαλούς και άκρως επικίνδυνης οδικής σύνδεσης  μεταξύ λιμανιού και δρόμου, παρέμεινε ίδια κι απαράλλαχτη με πριν.  Εκτός βέβαια κι αν σχεδιάζεται ανισόπεδος κόμβος και μάλιστα διπλός, κάτι όμως που μάλλον θα κοστίσει τα διπλά χρήματα απ΄ ότι ολόκληρη η επένδυση του Σκορπιού!

Ή εκτός κι αν ισχύει κι εδώ το γνωστό στη χώρα μας, πως, “όταν συγκρούονται η λογική με την σκοπιμότητα, τότε τόσο το χειρότερο για την λογική!”

Σε κάθε περίπτωση,  αυτό που αδυνατούμε να φανταστούμε περιμένουμε να το μάθουμε μετά την σχετική συζήτηση στην συνεδρίαση της 9ης Μαρτίου.  Ως τότε, ας έχουμε λίγη υπομονή…

***

(* Ο Νίκος Γαζής είναι δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Λευκάδας με την παράταξη “Δίαυλος”)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *