Δήμαρχος: Εξυπηρέτηση δημοτών και τέρμα το κάπνισμα!

Δήμαρχος: Εξυπηρέτηση δημοτών και τέρμα το κάπνισμα!

Εξυπηρέτηση των δημοτών και τέρμα το κάπνισμα στους χώρους υπηρεσίας του Δημαρχείου, είναι τα δυο πιο σημαντικά κατά την άποψή μας μηνύματα που έστειλε ο νέος δήμαρχος κ. Καλός προς τους εργαζόμενους του Δήμου Λευκάδας, στην συνάντηση “γνωριμίας” που είχε μαζί τους την Τρίτη (3-9-19) στο φουαγιέ του Πνευματικού Κέντρου.

Μα αυτά είναι τα αυτονόητα, θα μπορούσε να πει κάποιος που επισκέφθηκε την Λευκάδα για πρώτη φορά προχθές!

Για τους Λευκαδίτες βέβαια, που την τελευταία πενταετία βίωσαν τον βίο και την πολιτεία της προηγούμενης δημοτικής Αρχής, μόνο αυτονόητα δεν ήταν! Γιατί σε ότι αφορά την μη εξυπηρέτηση -αλλά και το ύφος των αρχόντων- υπήρξε τέτοιο ξεχείλισμα αγανάκτησης που  οδήγησε στην εκλογική αποδοκιμασία και στην οριστική αποβολή τους από την εξουσία.

Για δε το κάπνισμα, τι θα μπορούσε να πει κανείς βλέποντας μέχρι και τον ίδιο το δήμαρχο, όχι απλά να ντουμανιάζει με το τσιγάρο του οποιονδήποτε χώρο του Δημαρχείου βρίσκονταν, αλλά και να καπνίζει αρειμανίως ακόμη και στην (ανοιχτή) πόρτα της αίθουσας των δημοτικών συμβουλίων κατά τις συνεδριάσεις, στέλνοντας τον καπνό του μέσα στην αίθουσα, καθότι προφανώς, δεν ήθελε να …χάσει κάτι απ΄ τα διαμειβόμενα στην συνεδρίαση!

Γι αυτό επαναλαμβάνω, όχι  μόνο δεν εκλαμβάνονται σαν αυτονόητα, αλλά και έγιναν δεκτά με φανερή ικανοποίηση απ΄τους δημότες που μιλήσαμε σχετικά…

Ακολουθεί το σχετικό Δελτίο Τύπου του Δήμου για την συνάντηση της Τρίτης:

*****

Καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών ζήτησε ο Χαράλαμπος Καλός από τους υπαλλήλους του Δήμου Λευκάδας.

Τους στόχους που θέτει η νέα δημοτική αρχή για την επόμενη τετραετία και αφορούν τη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου, ανέπτυξε ο νέος Δήμαρχος Λευκάδας, κ. Χαράλαμπος Καλός, στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο Φουαγιέ του Πνευματικού Κέντρου, το μεσημέρι της Τρίτης 3/9/2019, παρουσία όλων των υπαλλήλων του Δήμου Λευκάδας.

Ο κ. Καλός ανέφερε ότι η εικόνα που έχει η κοινωνία για τη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου Λευκάδας δεν είναι η επιθυμητή και άμεση προτεραιότητα όλων των υπαλλήλων πρέπει να είναι η καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών και η βελτίωση της καθημερινότητάς τους.

Πιο συγκεκριμένα, ο Δήμαρχος ζήτησε ο δημότης να αντιμετωπίζεται με τη μέγιστη δυνατή ευγένεια και προκειμένου να αποφευχθεί η ταλαιπωρία της παραπομπής του από τη μια υπηρεσία στην άλλη, οι υπηρεσίες του Δήμου πρέπει να λειτουργούν συνεργατικά για την ολοκλήρωση των αιτημάτων. Ο κ. Καλός επισήμανε ότι οι υπάλληλοι επιβάλλεται να διαπνέονται από  ομαδικό πνεύμα και ότι το ζητούμενο είναι οι υπηρεσίες του Δήμου να βρίσκουν τη λύση και όχι τη δικαιολογία.

Ο Δήμαρχος τόνισε ότι η εύρυθμη λειτουργία του Δήμου πρέπει να έχει συμμάχους το υπαλληλικό προσωπικό ενώ βοηθητική θα είναι και η αναδιάρθρωση του οργανογράμματος στην οποία θα προβεί η νέα δημοτική αρχή.

Τέλος, ζήτησε συνέπεια στο ωράριο εργασίας ενώ κατέστησε σαφές ότι θα υπάρξει μηδενική ανοχή στο κάπνισμα στους χώρους των υπηρεσιών του Δήμου.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *