Ερώτηση του βουλευτή για το έργο της παράκαμψης της Αμφιλοχίας

Ερώτηση του βουλευτή για το έργο της παράκαμψης της Αμφιλοχίας

 

Με νέα ερώτηση επανέρχεται ο βουλευτής Λευκάδας Θανάσης Καββαδάς προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη για τον τρόπο που σκέφτεται να χειριστεί την ολοκλήρωση της 4ης εργολαβίας (παράκαμψη Αμφιλοχίας) στα έργα της Αμβρακίας οδού.

 

Ειδικότερα, στην ερώτησή του ο βουλευτής ζητά από τον υπουργό να απαντήσει εάν αληθεύουν πληροφορίες που φέρουν το σημερινό ανάδοχο του έργου της Αμβρακίας οδού να εισηγείται υποκαταστάτη για τη 4η εργολαβία -η οποία αφορά την παράκαμψη της Αμφιλοχίας- ο οποίος θα αναλάβει τα έργα της συγκεκριμένης εργολαβίας.

 

Μια τέτοια εξέλιξη, όπως σημειώνει ο κ. Καββαδάς, θα σήμαινε:

– την άμεση έναρξη των εργασιών

– την παράδοση του έργου σε σύντομο χρόνο,  που εξυπηρετεί τους κατοίκους της Λευκάδας, της Πρέβεζας και της βορειοδυτικής Αιτωλοακαρνανίας, δεδομένου ότι σήμερα η συγκεκριμένη εργολαβία είναι ολοκληρωμένη κατά περίπου 60% και

-εξοικονομήσεις χρημάτων για το ελληνικό Δημόσιο.

Ωστόσο, όπως τονίζει ο βουλευτής στον υπουργό την ίδια ώρα υπάρχουν έντονες πληροφορίες ότι το υπουργείο προσανατολίζεται στη λύση της μεγάλης εργολαβίας-σκούπας, ύψους περίπου 165 εκατ.ευρώ, η οποία εάν τελικά επιλεγεί:

-θα πρέπει να διαλυθούν οι σημερινές εργολαβίες και να επιστραφούν χρήματα στο ελληνικό Δημόσιο από τις προκαταβολές που ήδη έχουν καταβληθεί στους αναδόχους και

-η δαπάνη για το ελληνικό Δημόσιο θα αυξηθεί, καθώς το έργο θα εκτελεστεί με τις αναθεωρημένες τιμές του υπουργείου και όχι με αυτές του 2010 και με δεδομένο ότι έχουν δοθεί εκπτώσεις περίπου 50%.

Στο πλαίσιο αυτό ο βουλευτής ερωτά τον υπουργό:

 

-Εάν αληθεύει ότι ο σημερινός ανάδοχος έχει υποδείξει υποκαταστάτη άλλη τεχνική εταιρεία, ώστε να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί η τέταρτη εργολαβία σύντομα.

 

-Εάν έχουν δοθεί προκαταβολές στο σημερινό ανάδοχο, οι οποίες θα πρέπει να επιστραφούν, σε περίπτωση που επιλεχθεί η λύση της εργολαβίας «σκούπας» και διαλυθούν οι υπάρχουσες εργολαβίες και ποιο είναι το ποσό που πρέπει να επιστραφεί στην περίπτωση αυτή στο ελληνικό Δημόσιο;

 

-Εάν έχει γίνει ανάλυση-μελέτη κόστους-οφέλους για το ποια επιλογή είναι η πλέον συμφέρουσα για το ελληνικό Δημόσιο. Η επιλογή της υποκατάστασης για την υλοποίηση της τέταρτης εργολαβίας ή η επιλογή της «σκούπας»; Εάν υπάρχει τέτοιου είδους ανάλυση, να μας πείτε τα συμπεράσματα αυτής.

 

Τέλος, ο κ. Καββαδάς ερωτά ποιοί θα είναι οι χρόνοι παράδοσης του έργου παράδοσης της παράκαμψης Αμφιλοχίας (σημερινή 4η εργολαβία) για κάθε μια από τις επιλογές υλοποίησης.

 

Για να δείτε την ερώτηση πατήστε εδώ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *